  • 11. Data: 2014-02-09 12:07:31
    Temat: Re: Jakie konto ze sprawnie działającym powiadomieniami itp.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <p...@k...org> napisał w wiadomości
    news:3c82c2c2-69b5-4fe2-9358-85e371a5dcfa@googlegrou
    ps.com...

    > W razie czego a la nowy mBank też może być, ale nie chcę np. jakichś
    > udziwnionych uwierzytelnień jak maskowane hasło w WBK,
    > IMHO potwierdzający SMS dla przelewów na niezaufane konta w zupełności
    > wystarczy. Gdyby jeszcze SMS-y powiadomiające
    > za każdym razem podawały także stan konta... Miałem to kiedyś w BPH, ale
    > to była jedyna zaleta ich konta Sezam.

    BPH by spełniał Twoje warunki z tym, że naliczają kilka złotych za konto.
    Natomiast powiadomienia działają skutecznie.

  • 12. Data: 2014-02-09 12:13:31
    Od: S <a...@w...pl>

    W Meritum mam ROR z powiadomieniami o przychodzących przelewach na
    e-mail. Obecnie karty nie posiadam, ale z tego co wiem to jest darmowa.
    Chyba jakiś limit, jeśli chodzi o wszystkie bankomaty bez prowizji.

    Dostęp przez www sobie chwalę, pocztą wewnętrzną szybko odpisują na
    zapytania. Ponieważ można założyć KO z nielimitowanymi przelewami, w
    praktyce środki leżą na 3%. Bezkonkurencyjna oferta moim zdaniem.

  • 13. Data: 2014-02-09 13:35:57
    Od: p...@k...org

    > BPH by spełniał Twoje warunki z tym, że naliczają kilka złotych za konto.
    > Natomiast powiadomienia działają skutecznie.

    Nie chcę nigdy więcej BPH - o ile ich bankowość internetowa była w miarę w porzadku,
    o tyle cała reszta... szczyty niekompetencji. Być może od tamtej pory (odszedłem z 5
    lat temu) poprawili się, ale nie chce mi się sprawdzać.

    Piotr

  • 14. Data: 2014-02-09 13:36:55
    Od: p...@k...org

    On Sunday, February 9, 2014 12:13:31 PM UTC+1, S wrote:
> [...]
    > zapytania. Ponieważ można założyć KO z nielimitowanymi przelewami, w
    > praktyce środki leżą na 3%. Bezkonkurencyjna oferta moim zdaniem.

    Dzięki za informację, sprawdzę.

    Piotr

  • 15. Data: 2014-02-09 13:37:40
    Od: p...@k...org

> [...]
    >

    > Uwaga:
    >
    > Wiadomość została wygenerowana automatycznie i nie należy na nią
    >
    > odpowiadać. W razie
    >
    > pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem 19 506 (z zagranicy
    >
    > +48 12 19 506)
    >

    > Z poważaniem
    >
    > Zespół Alior Sync
    >
    > Alior Sync oddział Alior Banku S.A.
    >
    > ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
    >
    > Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
    >
    > KRS: 0000305178, REGON: 141387142, NIP: 1070010731
    >
    > Kapitał zakładowy: 635 829 650 PLN (opłacony w całości)

    Wygląda bardzo dobrze, dzięki!

    Piotr

  • 16. Data: 2014-02-09 13:42:26
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- S (2014-02-09 12:13) --------
    > W Meritum mam ROR z powiadomieniami o przychodzących przelewach na
    > e-mail. Obecnie karty nie posiadam, ale z tego co wiem to jest darmowa.
    > Chyba jakiś limit, jeśli chodzi o wszystkie bankomaty bez prowizji.

    Trzeba wydać 200 PLN, by była darmowa.

    > Dostęp przez www sobie chwalę, pocztą wewnętrzną szybko odpisują na
    > zapytania. Ponieważ można założyć KO z nielimitowanymi przelewami, w
    > praktyce środki leżą na 3%. Bezkonkurencyjna oferta moim zdaniem.

    Meritum byłby niezły, gdyby nie to 200.

    Jest jeszcze Volkswagen Bank - wszystko darmo, tylko wypłaty z
    bankomatów poniżej 400 PLN płatne.
    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2014-02-09 13:46:06
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-02-09 13:42, Grzexs pisze:
    > -------- S (2014-02-09 12:13) --------
    >
    > Trzeba wydać 200 PLN, by była darmowa.

    Zmień sobie zarabiające na proste to nie trzeba będzie.

  • 18. Data: 2014-02-09 13:48:44
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 09 Feb 2014 13:42:26 +0100, Grzexs napisał(a):

    > -------- S (2014-02-09 12:13) --------
    >
    > Trzeba wydać 200 PLN, by była darmowa.

    W Meritum do Prostego Konta Osobistego karta debetowa jest darmowa
    bezwarunkowo.
    I o żadnym limicie na wypłaty z bankomatów w Polsce też nie słyszałam -
    coś mi umknęło?

    --
    Imka

  • 19. Data: 2014-02-09 13:49:44
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-09 13:42, Grzexs pisze:
    > -------- S (2014-02-09 12:13) --------
    >
    > Trzeba wydać 200 PLN, by była darmowa.
    >
    > Meritum byłby niezły, gdyby nie to 200.

    Sądzę, że się mylisz. Taki warunek w Meritum był dla starych kart
    debetowych, które dawały 1% zwrotu transakcji. Z tego, co widzę w TOiP
    dla nowych tak nie ma.

    Bankomaty są za darmo. Właśnie sprawdziłem.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-02-09 13:50:36
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-09 13:46, Klebespachtel pisze:

    > Zmień sobie zarabiające na proste to nie trzeba będzie.

    Szczególnie, że zarabiające już nie zarabia - zdaje się, że tylko do
    31.12.2013 oddawali 1% transakcji.

    --
    Pozdrawiam