  • 21. Data: 2014-02-09 13:59:13
    Temat: Re: Jakie konto ze sprawnie działającym powiadomieniami itp.
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-02-09 13:50, S pisze:

    > Szczególnie, że zarabiające już nie zarabia - zdaje się, że tylko do
    > 31.12.2013 oddawali 1% transakcji.

    Z drugiej strony w nowej TOiP (dla prostego) wprowadzili rozgraniczenie
    na pierwsze dwie oraz kolejne wypłaty z bankomatów. Na razie obydwie
    operacje 0zł ale skoro to wprowadzili to pewnie będą na tym strzyc w
    przyszłości. Dlatego ja zostaję przy zarabiającym ;).

  • 22. Data: 2014-02-09 14:04:52
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Sądzę, że się mylisz. Taki warunek w Meritum był dla starych kart
    > debetowych, które dawały 1% zwrotu transakcji. Z tego, co widzę w TOiP
    > dla nowych tak nie ma.

    Ja się pozbyłem starej, a nowej nie mam, więc jakoś mi to umknęło.
    Trzymam to konto ze względu na "stare" oprocentowanie oszczędnościowych,
    ale się chyba pozbędę.
    --
    Grzexs

  • 23. Data: 2014-02-09 14:09:59
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > W Meritum do Prostego Konta Osobistego karta debetowa jest darmowa
    > bezwarunkowo.
    > I o żadnym limicie na wypłaty z bankomatów w Polsce też nie słyszałam -
    > coś mi umknęło?

    Mam "Konto zarabiające". I tam karta - o ile się ją ma - nie jest
    darmowa bezwarunkowo.

    --
    Grzexs

  • 24. Data: 2014-02-09 17:22:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2014 02:44:33 -0800 (PST), p...@k...org
    > Dopiero będzie można wyłączyć, ale nie chcę więcej u nich konta. Zresztą w np.
    mBanku nie ma maskowanego hasła i nie słyszałem, aby był to realnie słaby punkt w ich
    zabezpieczeniach.

    Ale nie wiadomo czemu - zabezpieczenia raczej te same, nikt ich nie
    wzial pod lupe ?

    > A jakby było maskowane hasło, to ten gość by nie dał się wrobić? ;)

    Kto wie - na pewno byloby im trudniej zalogowac sie drugi raz.
    Limit dzienny moglby zadzialac itp

    > Niekórzy zapisują PIN na karcie...

    Ale jej nie gubia.

    Hm, poprosic o wpisanie 4 cyfr z karty, a wczesniej wlaczyc
    delikwentowi kamere :-)

    J.

  • 25. Data: 2014-02-09 19:45:56
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-09 14:04, Grzexs pisze:
    > Ja się pozbyłem starej, a nowej nie mam, więc jakoś mi to umknęło.
    > Trzymam to konto ze względu na "stare" oprocentowanie oszczędnościowych,
    > ale się chyba pozbędę.

    3,1% jest na starym KO wobec 3% na nowym. Zysk wątpliwy, a w pierwszym
    wypadku jest tylko 1 wypłata w miesiącu darmo, zaś w drugim bez limitów.
    Ja mam oba konta oszczędnościowe, ale w zasadzie sens widzę w
    korzystaniu z nowego.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-02-09 21:15:03
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > wypadku jest tylko 1 wypłata w miesiącu darmo, zaś w drugim bez limitów.
    > Ja mam oba konta oszczędnościowe, ale w zasadzie sens widzę w

    Ja nie widzę chwilowo żadnego sensu, ale jakoś nie mam woli politycznej,
    by coś z tym zrobić. Konto jest darmowe, więc niech sobie będzie. Mam
    inne, których bardziej używam.

    --
    Grzexs

  • 27. Data: 2014-02-13 12:06:39
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 09-02-2014 11:40, p...@k...org pisze:
> [...]
    Oczywiście że tak - działa natychmiastowo, zaraz po transakcji kartą mam sms
    (sms to oczywiście ficzer - przekierowanie z mejla (plusnet))

    Nie znalazłem innych w pełni darmowych banków z natychmiastowym
    gratisowym powiadomieniem poza Aliorsync i WBK