  • 61. Data: 2005-06-01 17:41:19
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualnš kartę KREDYTOWĽ" (wypukłš) za darmo?
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-01 19:06, szlovak napisał(a):

    > Posiadając ekonto i vise electron nie płacę ani grosza za cokolwiek.
    > Mówię o podstawowym prowadzeniu konta, bo kwestia przelewów to inna
    > bajka, ale i tak 50gr za przelew do dziwnego banku /ciach/

    Do *dziwnego* banku?

    Gree

  • 62. Data: 2005-06-01 17:42:40
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Ivan Matveyev <t...@l...com> napisał(a):

    > Ale jakiej obsługi oczekujesz? przecież wszystko robi się przez net,
    > przelewy, sprawdzanie konta. A nawet jak już chcesz coś zapytać to jest
    > mczat, raz pytałem o przelewy zagraniczne to natychmiast dostałem
    > odpowiedź więc twierdzę że obsługa jest w mbanku wystarczająca.

    Einmal ist keinmal.
    Warto też pamietać, że dla niektórych robienie przelewów nie wykracza poza
    zwykly zakres posługiwania się kontem.
    Wyobrażasz to sobie?!

  • 63. Data: 2005-06-01 17:47:01
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d7kml3$7u2$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

    > I co młodzież powie, jak zobaczy wypukłą
    > kartę debetową?

    Mam pytanie z innej beczki, abstrahując od transakcji IO:

    Czy np. 'żelazko' zaakceptuje kartę debetową wypukłą ?
    Przecież odbicie na dokumencie potwierdzającym płatność musi być zdane w
    banku przez podmiot przyjmujący płatność i gwarantować mu jego realizację.
    Czy w umowie między tym podmiotem (operatorem kopiarki i 'czeków' na którym
    dokonywane jest odbicie) a bankiem jest to wyróżnione tj. jaki rodzaj kart
    wypukłych może on akceptować? Jesli tak, a brak jest cech zewnętrznych
    karty, jak podmiot je rozróźnia, po numerach początkowych ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 64. Data: 2005-06-01 17:53:13
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-01 19:47- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    August, gdy pisał(a):

> [...]
    > wypukłych może on akceptować? Jesli tak, a brak jest cech zewnętrznych
    > karty, jak podmiot je rozróźnia, po numerach początkowych ?

    Jak już kiedyś pisałem, małżonka moja zbiera dokumentacje transakcyjną i
    ma ich bardzo dużo. Ostatnio odkryłem pamiątki po debetowej visie z PKO
    BP z 1997 roku (sic!). Dawne to były czasy i większość potwierdzeń była
    z żelazek.
    Nigdy nie zauważyłem, żeby komuś robiło różnicę czy płacę debetową ,
    charge, czy kredytową. Bo i niby dlaczego?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 65. Data: 2005-06-01 17:57:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > odpowiadam tylko na to co napisałeś

    Eeeee??? To ja szukam darmowej, kredytowej, wypukłej, wirtualnej etc. ;-)) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 66. Data: 2005-06-01 18:11:09
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 01 Jun 2005 19:41:19 +0200, w <d7krvm$oh8$1@inews.gazeta.pl>, Gree
    <g...@T...o2.pl> napisał(-a):

    > Do *dziwnego* banku?

    Pewnie do *stranger* banku ;)

  • 67. Data: 2005-06-01 18:23:04
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Ivan Matveyev napisał(a):

    > tak ale oprócz tego są one zawsze automatycznie kredytowe lub
    > przynajmniej można mieć jakiś minus na takiej. Na visie electron chyba
    > też ale to nie ten sam status.

    Hm... A ja mam płaskiego Electrona, którym mogę płacić w Necie i do tego
    wejść na minus. I gdzie taką kartę umieścić w Twojej teorii? Jaki jest
    "status" takiej karty?

  • 68. Data: 2005-06-01 18:26:05
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    August napisał(a):

    > Mam pytanie z innej beczki, abstrahując od transakcji IO:
    >
    > Czy np. 'żelazko' zaakceptuje kartę debetową wypukłą ?

    A skąd żelażko może wiedzieć czy karta jest debetowa, kredytowa czy może
    charge?

  • 69. Data: 2005-06-01 18:27:06
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Ivan Matveyev napisał:

> [...]
    > mczat, raz pytałem o przelewy zagraniczne to natychmiast dostałem
    > odpowiedź więc twierdzę że obsługa jest w mbanku wystarczająca.

    Potrzebne mi sa czasem rozne zaswiadczenia i "papiery". Wczoraj wlasnie
    zlozylem reklemacje na nierozpatrzenie mojej reklamacji bo przyslali mi
    zupelnie kosmiczne wyliczenia (niezgodne z rzeczywitoscia). Podobno ktos
    do mnie dzwonil(?!) i ze mna rozmawaial (??!!) w sprawie tej pierwszej
    reklamacji. Tyle, ze ja tego nie pamietam i niestety nie udalo sie
    ustalic kto to byl (a naprawde nic takiego nie mialo miejsca). Bede
    pewnie czekal kolejne 30 dni. Naszczescie ograniczylem funkjonalnosc
    tego banku do Allegro i mTransferow. Do powaznych rzeczy to on sie nie
    nadaje.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 70. Data: 2005-06-01 18:35:39
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d7ksvl$k9n$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz yayco napisał:

    > Nigdy nie zauważyłem, żeby komuś robiło różnicę czy płacę debetową ,
    > charge, czy kredytową.
    Ok

    >Bo i niby dlaczego?
    Zastanawiałem się nad ściągalnością środków.

    --
    S pozdravem,
    August