  • 1. Data: 2005-06-01 14:48:12
    Temat: akcje pracownicze pko bp sprzedam
    Od: 7...@i...pl

    akcje pracownicze pko bp 1200 akcji po 14 PLN sprzedam. Tylko powaznie
    zainteresowanych zapraszam o pod 7...@i...pl, kontakt, jak rowniez opis
    procesu sprzedazy ( umowa cywilna, notarialna?), dodadkowe koszty itp

  • 2. Data: 2005-06-01 14:50:47
    Temat: Re: akcje pracownicze pko bp sprzedam
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > zainteresowanych zapraszam o pod 7...@i...pl, kontakt, jak
    > rowniez opis procesu sprzedazy ( umowa cywilna, notarialna?),

    eee jak dla mnie podpucha jakiegos dziennikarza ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-01 14:59:36
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Wed, 01 Jun 2005 16:48:12 +0200, <7...@i...pl> napisał:

> [...]
    > opis
    > procesu sprzedazy ( umowa cywilna, notarialna?), dodadkowe koszty itp

    A tu, panie dzieju, już ktoś szuka w bazie akcjonariuszy peselu o numerze
    początkowym 741023. I zaraz przyjadą.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 4. Data: 2005-06-01 19:04:08
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <op.sro49mh35qxrvn@blaster>, t...@x...xn--p-
    ela says...

    > A tu, panie dzieju, już ktoś szuka w bazie akcjonariuszy peselu o numerze
    > początkowym 741023. I zaraz przyjadą.

    Aha .... czy przpadkiem ogloszenie takie nie podapada pod ustawe o
    publucznym obrocie papierami wartosciowymi (oferta do wiecej niz 300
    osob) ?

    AP

  • 5. Data: 2005-06-03 05:56:08
    Od: s...@p...onet.pl

    > Aha .... czy przpadkiem ogloszenie takie nie podapada pod ustawe o
    > publucznym obrocie papierami wartosciowymi (oferta do wiecej niz 300
    > osob) ?
    >

    > AP

    nie podpada bo spółka jest już publiczna