  • 1. Data: 2005-06-01 15:44:39
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > próbował kurier namówić mnie do podpisania z Inteligo, ładnie bym
    > wyszedł , co miesišc 5zł za nic lub 100zł cišgle na koncie, odmówiłem
    > chociaż cwaniak mówiłe że do niczego nie zobowišzuje hehe, a do tego
    > żadnego ubezpieczenia karty). Więc w skrócie chcę mieć:
    >
    > -normalne konto jak w mBanku bez ŻADNYCH OPŁAT za prowadzenie konta
    > (zresztš wszystkei banki œwietnie zarabiajš na procentach, to im
    > powinno wystarczyć)
    > -możliwoœć posiadania wirtualnej karty wypukłej ZA DARMO, składajšcej
    > się z numeru i daty ważnoœci

    Podsumowując - nie masz nawet stówy, żeby trzymać na koncie, ale chcesz mieć
    wszystko za darmo. Zwariowałeś?

  • 2. Data: 2005-06-01 15:45:06
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com>

    Witam

    Przydałaby mi się możliwość płacenia w internecie na zasadach jak karty
    wypukłe. Takie coś oferuje mój bank - mBank, ale to kosztuje 25 złoty
    rocznie i każde odnowienie po roku też 25zł. W sumie potrzebuję tego
    prawie żę na chwilę, tylko do aktywacji konta i możliwości sprzedawania
    na ebayu światowym, poza tym zwykłe przelewy mi wystarczają. Oczekuję
    żadnych opłat za prowadzenie konta (dosłownie żadnych ukrytych typu że
    trzeba mieć jakąś stałą sumę na koncie , próbował kurier namówić mnie
    do podpisania z Inteligo, ładnie bym wyszedł , co miesiąc 5zł za nic
    lub 100zł ciągle na koncie, odmówiłem chociaż cwaniak mówiłe że do
    niczego nie zobowiązuje hehe, a do tego żadnego ubezpieczenia karty).
    Więc w skrócie chcę mieć:

    -normalne konto jak w mBanku bez ŻADNYCH OPŁAT za prowadzenie konta
    (zresztą wszystkei banki świetnie zarabiają na procentach, to im
    powinno wystarczyć)
    -możliwość posiadania wirtualnej karty wypukłej ZA DARMO, składającej
    się z numeru i daty ważności

    Jeśli ktoś może pomóc to bardzo proszę.

    Adam

  • 3. Data: 2005-06-01 15:47:19
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualnš kartę KREDYTOWĽ" (wypukłš) za darmo?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ivan Matveyev wrote:

    > Je?li kto? może pomóc to bardzo proszę.

    zapomnij.
    instytucje charytatywne kart nie rozdają.

  • 4. Data: 2005-06-01 15:48:41
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-06-01 17:45, Ivan Matveyev wrote:

    > -możliwość posiadania wirtualnej karty wypukłej ZA DARMO, składającej
    > się z numeru i daty ważności

    Ja jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak virtualna może być wypukła.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 5. Data: 2005-06-01 15:56:23
    Od: net <n...@n...pl>

    Wreszcie znalazłem informacje dlaczego karty kredytowe są wypukłe. Chodzi
    o to żeby je można było używać w maszynkach do autoryzacji starego typu
    czyli takiech które się nie ączą z bankiem. Zakup następuje przez
    przesunięcie karty w maszynce a wytłoczony na karcie wypukły numer karty
    służy do odbicia go na kalce jak na pieczątce.

  • 6. Data: 2005-06-01 16:00:53
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com>

    > Podsumowując - nie masz nawet stówy, żeby trzymać na koncie, ale
    > chcesz mieć wszystko za darmo. Zwariowałeś?

    Co w tym dziwnego? niedawno mBank dawał je jeszcze za darmo, tylko
    słabo podkreślili że eKARTA nie ma nic wspólnego ze zwykła kartą
    electron i eKONTEM. Poza tym za te 5zł to mogę sobie ubezpieczyć kartę
    w mBanku , a płacenie za darmo 5zł to po prostu bezsens. Tak samo
    trzymanie 100zł na koncie, ja to widzę tak: daję im 100zł za darmo!!!.
    W sumie było by to tak że trzymałbym tą kasę (ciekawe jak długo) i
    potrzebowałbym jej i wtedy już znowu automatycznie bulę 5zł. Nie mówiąc
    nawet czy kosztuje karta wirtulana u nich , czy nie.

    Uważasz że banki za mało mają pieniędzy z tego że trzymam jakieś kwoty
    na ich kontach? Chyba zwariowałeś, nawet zarabiają na tym że przelew
    idzie dzień czasem , zależnie jaki bank.

  • 7. Data: 2005-06-01 16:01:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Co w tym dziwnego? niedawno mBank dawał je jeszcze za darmo, tylko
    > słabo podkreślili że eKARTA nie ma nic wspólnego ze zwykła kartą
    > electron i eKONTEM.

    CO dawał za darmo? Bo, że nie ekarty to na pewno :-)

    >Poza tym za te 5zł to mogę sobie ubezpieczyć kartę
    > w mBanku , a płacenie za darmo 5zł to po prostu bezsens. Tak samo
    > trzymanie 100zł na koncie, ja to widzę tak: daję im 100zł za darmo!!!.

    KOMU coś dajesz? Dociera do Ciebie różnica między dawaniem komuś czegoś a
    płaceniem za usługę?

    > W sumie było by to tak że trzymałbym tą kasę (ciekawe jak długo) i
    > potrzebowałbym jej i wtedy już znowu automatycznie bulę 5zł. Nie
    > mówiąc nawet czy kosztuje karta wirtulana u nich , czy nie.

    Weź i przeczytaj ofertę, zanim się zaczniesz się popisywać niewiedzą. Hint:
    inteligo NIGDY nie wydawało karty wirtualnej. A co do Twojego pierwszego
    postu - karta wirtualna oraz kredytowa oraz wypukła, to TRZY różne rzeczy.

    > Uważasz że banki za mało mają pieniędzy z tego że trzymam jakieś kwoty
    > na ich kontach? Chyba zwariowałeś, nawet zarabiają na tym że przelew
    > idzie dzień czasem , zależnie jaki bank.

    Uważam, że jesteś co najmniej naiwny, żeby nie powiedzieć śmieszny. I jakież
    to kwoty trzymasz w tych bankach skoro masz problem z zamrożeniem stówy w
    Inteligo?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-06-01 16:03:59
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com>

    > Ja jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak virtualna może być wypukła.

    Może być, dostajesz kartę bez paska magnetycznego (chyba) tylko jest to
    na niej co jest potrzebne do transakcji jak byś miał prawdziwą Visa.
    Czasem można nawet dostać same numer karty elektronicznie, słyszałem.
    Bo w sumie potrzeba tylko numeru takiej karty i daty ważności bo dane
    osobowe ma siętakei same przecież

  • 9. Data: 2005-06-01 16:06:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > tak ale oprócz tego są one zawsze automatycznie kredytowe lub
    > przynajmniej można mieć jakiś minus na takiej. Na visie electron chyba
    > też ale to nie ten sam status.

    Może zanim coś napiszesz, to coś też przeczytasz? Zazwyczaj wówczas można
    uniknąć ośmieszenia.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-06-01 16:06:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    net wrote:
> [...]
    > przez przesunięcie karty w maszynce a wytłoczony na karcie wypukły numer
    > karty służy do odbicia go na kalce jak na pieczątce.

    o młodzież się w historię zagłebia.