  • 51. Data: 2005-06-01 17:04:13
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Hmmmm,
    > a ja nie widziałem płaskiej charge,
    > czy to znaczy, że one istnieją?;-)))

    Hmmm - skąd w ogóle ten pomysł, że jeżeli a jest dowodem na istnienie b, to
    jednocześnie b jest dowodem istnienia a ?

  • 52. Data: 2005-06-01 17:05:54
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-01 18:55- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    net, gdy pisał(a):

    > sprzedawczyni rozpoznaje ze znaków (np visa electron, maestro) że karta
    > jest debetowa i nie przyjmie jej w zakupie starego typu z tym odbijaniem
    > numeru na kalce

    Czy jesteś pewien, że chodzi o "znaki"?
    Przepraszam, że wchodzę na grunt sporu "widziałem - nie widziałem", ale
    czy widziałeś embosowaną visę electron?
    A jeśli nie, to jak sobie wyobrażasz użycie "żelazka"?
    Podobnie jest z maestro, chociaż z ostrożności procesowej spytam: czy
    widziałeś w pełni embosowaną (imię nazwisko, termin ważności, numer
    karty wypukły) kartę tego typu?

    Nota bene, tak często powtarzają się jałowe spory opierające się na
    myleniu kwadratów z niebieskim, że chyba należy poprosić Karola Ż. o
    sporządzenie prostego ilustrowanego samouczka. Było by gdzie posyłać...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 53. Data: 2005-06-01 17:06:50
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualnš kartę KREDYTOWĽ" (wypukłš) za darmo?
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Żle słyszałeś.

    dobrze słyszałem ale ktoś źle mówił :-)

    > BTW - "w tej kwestii" mbank nie
    > jest darmowy i nigdy nie był.

    Posiadając ekonto i vise electron nie płacę ani grosza za cokolwiek.
    Mówię o podstawowym prowadzeniu konta, bo kwestia przelewów to inna
    bajka, ale i tak 50gr za przelew do dziwnego banku to nic, szczególnie
    że więcej jest wpływów niż przelewów do innych banków. Zresztą i tak
    lepiej niż płacenie za samo posiadanie jak w inteligo. Ale powiedzmy
    trzymam kasę i przychodzą przelewy to nie płacę nic.

    Adam

  • 54. Data: 2005-06-01 17:07:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >chociaż z ostrożności procesowej spytam: czy
    > widziałeś w pełni embosowaną (imię nazwisko, termin ważności, numer
    > karty wypukły) kartę tego typu?

    I słusznie jesteś ostrożny :-))) Hint: ś.p. Handlobank

> [...]
    > myleniu kwadratów z niebieskim, że chyba należy poprosić Karola Ż. o
    > sporządzenie prostego ilustrowanego samouczka. Było by gdzie

    Hehehehe - chcesz brzydko wykorzystać Karola do czarnej roboty :-))) No
    nic - może da się nabrać :-))))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 55. Data: 2005-06-01 17:11:33
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > przecież napisałem
    > visa  kredytowa
    > i jej odpowiednik:
    > visa electron debetowa
    >
    > master card  kredytowa
    > i jej odpowiednik:
    > maestro      debetowa

    No właśnie o te napisy 'kredytowa' i 'debetowa' mi się rozchodzi :)
    Oglądałem kilkanaście swoich różnych kart i kurna na żadnej nie widzę!
    Jak to trzeba patrzeć: pod światło, a może pod ultrafioletem?
    A i co to jest ten 'odpowiednik'?
    znów jakieś trudne słowo =8-O

  • 56. Data: 2005-06-01 17:16:13
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-01 19:07- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > I słusznie jesteś ostrożny :-))) Hint: ś.p. Handlobank

    Wiem, ale nie chciałem młodzieży historyczną wiedzą zniechęcać.
    Swoją drogą to już tyle lat, a ciągle tęsknię...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 57. Data: 2005-06-01 17:18:19
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com>

    nie jest problemem dostać za darmo kartę visa electron

    > Alez oczywiscie. Ale na takich jak ty traca i to sporo. Skoro ciebie
    > nie stac nawet na trzymanie 100 zl na stale na koncie (lub takie
    > saldo miesieczne), to znacyz ze NIE JESTES klientem, ktory trzyma
    > kase, a tylko przynosi kosztow.
    > Jednym slowem chcesz wszystko za darmo nie placac nic. A takich
    > klientow bankow nie chce. Wiec... Nie dziw sie, ze wszyscy sie z
    > ciebie smieja.

    Te moje kilkanaście tysięcy przez około rok to też jest coś. Ale jak
    pani w inteligo dzwoniła i pytała dlaczego nie podpisałem ich szajskiej
    umowy ROTFL to nawet nie potrafiła powiedzieć niczego na temat
    ubezpieczeń w razie kradzieży karty.

    A co do grup dyskusujnych to mnie wcale nie dziwią ludzie na nich.
    Praktycznie wchodząc na jakąkolwiek znajdują się pomocni inaczej.

  • 58. Data: 2005-06-01 17:20:45
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-01 19:18- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Ivan Matveyev, gdy pisał(a):

    > A co do grup dyskusujnych to mnie wcale nie dziwią ludzie na nich.
    > Praktycznie wchodząc na jakąkolwiek znajdują się pomocni inaczej.

    Hint: jeśli czegoś nie wiesz, pytaj. Jeśli się z Ciebie śmieją, pewnie
    czegoś nie wiesz. Jeśli czegoś nie wiesz, pytaj....(Da capo a fine)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 59. Data: 2005-06-01 17:20:51
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com>

    Glenn napisał(a):

    > To teraz jeszcze powiedz, co to ma wspólnego z ekartą o której jest
    > ten wątek :-)))

    odpowiadam tylko na to co napisałeś

  • 60. Data: 2005-06-01 17:35:54
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com>

    Mithos napisał(a):

    > Dlatego jedni wola byc w mBanku (gowniana obsluga), a inni wola byc w
    > CitiGold albo w Aquariusie. Obsluga za 0zl, jest mniej wiecej na
    > podobnym poziomie co suma jaka sie za nia placi (choc czasem za
    > 10zl/miesiecznie jest niewiele lepiej). Ale co do mBanku to ja jezeli
    > musze cos tam zalatwic to zawsze napotykam problemy. Dlatego uzywam
    > go glownie do Allegro itp. Trzymajac tam niewielkie sumy (na eMaxie +
    > troche wiecej).

    Ale jakiej obsługi oczekujesz? przecież wszystko robi się przez net,
    przelewy, sprawdzanie konta. A nawet jak już chcesz coś zapytać to jest
    mczat, raz pytałem o przelewy zagraniczne to natychmiast dostałem
    odpowiedź więc twierdzę że obsługa jest w mbanku wystarczająca.