  • 1. Data: 2005-06-01 12:30:02
    Temat: MultiBank - jedyny normalnie reagujący na obniżki stóp ?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Witam.
    Czy orientujecie się jakie jeszcze banki normalnie ragują na obniżkę
    stóp procentowych ?
    Normalnie mam na myśli, że wszystko idzie w dół a nie tylko depozyty ..
    a kredyty zostają jak były...
    Miło mi zobaczyć, że wszystko poszło w dół i to nie tak mało..

    Ewenement na rynku chyba to obniżka opr. kart kredytowych :)

    IMHO to chyba jeszcze tylko PKO BP tak reaguje...
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2005-06-01 12:44:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk wrote:
    > Ewenement na rynku chyba to obniżka opr. kart kredytowych :)

    A do 15% Ivest-Banku czy 17 INGa to im jeszcze daaaleko

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-01 16:39:29
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy orientujecie się jakie jeszcze banki normalnie ragują na obniżkę
    > stóp procentowych ?

    Raczej nie ten w tytule postu.

    > Normalnie mam na myśli, że wszystko idzie w dół a nie tylko depozyty
    > ..
    > a kredyty zostają jak były...

    Multiplany zostaly jak byly. A to zapewne jest wiekszosc kredytow
    Multibanku... Najprawdopodobniej sa to obecnie najdrozsze kredyty
    hipoteczne w Polsce (Multiplany zabezpieczone hipoteka na
    nieruchomosci).

    > Miło mi zobaczyć, że wszystko poszło w dół i to nie tak mało..

    Nie wszystko. Mniej marketingu, wiecej faktow ;-). A czy malo, czy nie
    malo - mniej niz poszly w dol stopy referencyjne.

    > Ewenement na rynku chyba to obniżka opr. kart kredytowych :)

    Hahaha. Do poziomu znacznie wyzszego, niz przed obnizkami u
    konkurencji ? No, zgoda. Ewenement.

    marekz