  • 1. Data: 2002-12-23 23:41:37
    Temat: >>> Jakie E-Konto wybrac ? Pilne <<<
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Witam ! Mam potrzebe zalozenie E-Konta. Jakie byscie
    polecili ? Oczywiscie chcial bym by bylo
    darmowe(0zl/miesiac;0zl/przelew, czy jest to wogole mozliwe
    ? jak tak to co taki bank zyskuje ? a jak nie to z czego
    sciaga pieniadze ?). Czy sa potrzebne jakies Tokeny, czy
    username i pass wystarcza ? Czy moge rozwiazac umowe z
    bankiem w dowolnym czasie(oczywiscie odzyskujac pieniadze z
    konta) ?

    Sorka za taka ilosc pytan ale niegdy wczesniej nie mialem
    konta i mam duuuze watpliwosci.

    Pozdrawiam, Doman.

  • 2. Data: 2002-12-23 23:52:37
    Temat: Re: >>> Jakie E-Konto wybrac ? Pilne <<<
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Acha konto bedzie glownie(a jezeli nie tylko) uzywane do
    przelewow na inne konta(potrzebne mi m.i. do allegro) inne
    dodatki sa niepotrzebne...

  • 3. Data: 2002-12-23 23:59:35
    Od: "Arek K." <a...@N...pro.wp.pl>

    W takim razie tylko mBank.
    Uzywam, więc szczerze polecam.
    Arek.

  • 4. Data: 2002-12-23 23:59:35
    Od: "Arek K." <a...@N...pro.wp.pl>

    W takim razie tylko mBank.

  • 5. Data: 2002-12-24 06:27:56
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Cześć Arek K., właśnie przeczytałem Twoją wiadomość
    z Tue, 24 Dec 2002 00:59:35 +0100:

    > W takim razie tylko mBank.

    zgadzam sie z przedmowca. to optymalne rozwiazanie, nawet jesli dalej
    bedziesz szukal czegos innego.

    > Uzywam, więc szczerze polecam.

    oprocz tego mam lukas ekonto pro. nie polecam ze wzgledu na oplate :)
    Marek

  • 6. Data: 2002-12-24 10:36:06
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Czyli w mBanku na eKonicie NIC nie place ? Jak to ? Co bank
    zyskuje wobec tego(przeciez nie kase a o kase chodzi) ?

  • 7. Data: 2002-12-24 10:39:26
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    > Czyli w mBanku na eKonicie NIC nie place ? Jak to ? Co bank
    > zyskuje wobec tego(przeciez nie kase a o kase chodzi) ?

    Zyskuje kase. Twoja kase - moze nia dysponowac. Im to wystarczy.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 8. Data: 2002-12-24 10:51:16
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Hymm, no tak, fajnie. Czym sie roznia kata izzyKonto od
    eMaxa ? I co to sa "przelewy zdefiniowane" ?

  • 9. Data: 2002-12-24 11:02:38
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Cześć Doman, właśnie przeczytałem Twoją wiadomość
    z Tue, 24 Dec 2002 11:51:16 +0100:

    > Hymm, no tak, fajnie. Czym sie roznia kata

    "konta" czy "karta"? :)
    eMax to skarbonka, z jednym wyjsciem na zewnatrz, tj. numerem konta do
    wysylania kasy.

    > I co to sa "przelewy zdefiniowane" ?

    przelewy, ktore na stale figuruja na liscie podpietej do ekonta. nie
    musisz do ich wykonywania uzywac hasel jednorazowych - robisz tylko
    raz, przy definiowaniu. potem wpisujesz jedynie kwote i date
    wykonania. 9 zdefiniowanych mozesz rowniez wykonywac teleserwisem, z
    klawiatury telefonu.
    Marek
    Winamp: Visage - Fade to Grey - Bassheads 7" Edit

  • 10. Data: 2002-12-24 11:08:06
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Dajmy na to ze chce przelac kase na inne konto przez
    internet jak to zrobic ? Potrzebuje do tego jakiejs karty
    czy poprostu padaje numer konta docelowego jak i
    mojego(jakas identyfikacja, wlasnie jak to jest, potrzebny
    jest token ?) i "enter" ?
    A jesli kotos chce wplacic na moje eKonto to normalnie ?(tj
    z poczty, banku, itp, i poprostu przelewa)