  • 1. Data: 2002-12-23 22:48:21
    Temat: Co sądzicie o http://www.pekao24.pl/ ?
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Od dawna mam eurokonto w Pekao SA i niedawno włączyli obsługę rachunku
    przez internet. Moje wątplwości budzi to, że hasło dostępowe to zaledwie
    4 cyfrowy PIN, listę haseł jednorazowych przysłali mi bez pytania czy
    chcę listem zwykłym oraz fakt, że serwis jest niedopracowany od strony
    webmasterskiej - część funkcji działa niepoprawnie lub nie działa w moim
    Netscape 4.79, a obsługa na zgłoszenie usterki odpisuje żeby przeczyścić
    cache... Ogólnie chyba muszą się jeszcze sporo nauczyć od mBanku z
    którego usług również korzystam zanim zacznę się zastanawiać na nowo
    gdzie mają przychodzić przelewy z zakładu pracy.