  • 1. Data: 2002-12-23 21:37:38
    Temat: przeslanie pieniedzy do USA
    Od: "Nemo" <n...@i...pl>

    Mam pytanie. W jaki sposob najlepiej przeslac pieniadze do USA (ok 250$), by
    opłaty za taka operacje były jak najmniejsze ? Czy takie przelanie pieniedzy
    możliwe jest z MBanku lub Pekao S.A. ? Chodzi o to by wysłac pieniadze komus
    kto mieszka w USA. Jak to zrobic najlepiej.

    Nemo

  • 2. Data: 2002-12-23 21:54:37
    Temat: Re: przeslanie pieniedzy do USA
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Nemo" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    komus
    > kto mieszka w USA. Jak to zrobic najlepiej.

    Wyslac czek bankierski. Bedzie to kosztowalo kilkanascie PLN + ewentualna
    prowizje zaplaci beneficjent. Jak masz konto w Citi mozesz zlecic wyslanie
    czeku bezposrednio do beneficjenta, a on nie bedzie mial zadnych klopotow
    aby zrealizowac czek w wiekszosci tamtejszych bankow.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-12-23 22:08:00
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > możliwe jest z MBanku lub Pekao S.A. ? Chodzi o to by wysłac pieniadze komus
    > kto mieszka w USA. Jak to zrobic najlepiej.

    - moneygram z pekao
    - western union (drogi)
    - czek bankierski

  • 4. Data: 2002-12-23 22:35:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > - moneygram z pekao

    Moneygram nie jest drozszy od SWIFTa ?

    Osobiscie polecam do sprawdzenia SWIFT z PKO BP SA i Pekao SA

    BaLab

  • 5. Data: 2002-12-23 22:36:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Osobiscie polecam do sprawdzenia SWIFT z PKO BP SA i Pekao SA

    Ja mialem dosc przyjemnie odczucia ze SWIFTem w Citku (szybko - ze wzgledu
    na mala ilosc bankow posredniczacych i o ile pamietam wyszlo dosc tanio)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-12-31 16:53:12
    Od: "MarKoz" <j...@o...pl>

    JaKi wrote:
> [...]
    >>
    > Ja mialem dosc przyjemnie odczucia ze SWIFTem w Citku (szybko - ze
    > wzgledu na mala ilosc bankow posredniczacych i o ile pamietam wyszlo

    rozumiem ze nie trzeba miec konta w city?