  • 11. Data: 2002-12-24 11:50:50
    Temat: Re: >>> Jakie E-Konto wybrac ? Pilne <<<
    Od: l...@p...onet.pl

    > Dajmy na to ze chce przelac kase na inne konto przez
    > internet jak to zrobic ? Potrzebuje do tego jakiejs karty
    > czy poprostu padaje numer konta docelowego jak i
    > mojego(jakas identyfikacja, wlasnie jak to jest, potrzebny
    > jest token ?) i "enter" ?
    > A jesli kotos chce wplacic na moje eKonto to normalnie ?(tj
    > z poczty, banku, itp, i poprostu przelewa)

    Potrzebujesz listy hasel jednorazowych (w mBanku). Bank przysyla Ci ja za
    darmo. Zyby zrobic przelew podajesz numer konta, i musisz wpisac haslo
    jednorazowe i to wszystko, 5 sekund i przelew zrobiony.
    A jesli wczesniej zdefiniowales przelew to wystarczy ze wpiszesz tylko kwote,
    bo numer rachunku jest juz zapamietany.
    polecam mBank. Mam tam konto juz prawie rok a nie zaplacilem im jeszcze ani
    grosza. Wszystko free.
    Odpowiadajac na Twoje wczesniejsze pytanie: bank zarabia obracając Twoimi
    pieniedzmi, inwestuje, udziela kredytow itp. Wiec nie martw sie ze jak to jest
    za darmo to pewnie gdzies ukryty jest jakis hak, w mBanku zadnego haka nie ma.

  • 12. Data: 2002-12-24 11:57:13
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    > z poczty, banku, itp, i poprostu przelewa)
    >
    > aha: i mBanku nie ma zadnego tokena (to jest np. w Lukasie). Token jest drogi
    a do tego jak go zgubisz to kasy nie ruszysz zanim nie przysla Ci nowego.
    A w mBanku mozesz miec kilka list jednorazowych.
    A wplaca sie pieniadze n akonto "normalnie": poczta, bank.
    jak masz pytania to wejdz sobie na czat mBanku- tam sa pracownicy i wszystko Ci
    wytlumacza.
    http://www.mbank.com.pl/mczat/

  • 13. Data: 2002-12-24 12:34:44
    Od: "Human Being" <p...@p...onet.pl>

    Osobnik znany jako Doman <D...@P...Gazeta.Pl>
    wysilił szare komory i pewnego pięknego dnia napisał, co następuje:
> [...]
    > czy poprostu padaje numer konta docelowego jak i
    > mojego(jakas identyfikacja, wlasnie jak to jest, potrzebny

    W przypadku mBanku dostajesz karty kodów, przy ich pomocy zlecasz
    przelewy. Wejdź na stronę mBanku i RT(F)M. Wszyściutko prosto opisane
    w dziale "Pytania i odpowiedzi".

    > A jesli kotos chce wplacic na moje eKonto to normalnie ?(tj
    > z poczty, banku, itp, i poprostu przelewa)

    A na Twoje konto przelewa normalnie, musi uważać na numer konta. A
    poza tym: patrz wyżej.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

    [Now playing] The Offspring :: "Special Delivery" :: "Conspiracy Of
    One"

    "Minuta doliczona do pierwszej połowy boiska."
    Jacek Laskowski /Canal+/

  • 14. Data: 2002-12-24 12:46:47
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Cześć Doman, właśnie przeczytałem Twoją wiadomość
    z Tue, 24 Dec 2002 12:08:06 +0100:

    > Dajmy na to ze chce przelac kase na inne konto przez
    > internet jak to zrobic ? Potrzebuje do tego jakiejs karty

    potrzebujesz miec aktywny kanal dostepu przez internet.
    reszta na www.mbank.com.pl

    > czy poprostu padaje numer konta docelowego jak i
    > mojego

    docelowego. twoje wybierasz po zalogowaniu logowaniu.

    >(jakas identyfikacja,

    8 cyfrowy numer klienta + haslo.

    >wlasnie jak to jest, potrzebny
    > jest token ?)

    lista hasel jednorazowych. karteczka z 50 haslami po 5 cyfr kazde.
    system prosi o haslo o konkretnym numerze (1-50)
    zrealizowana transakcja uniewaznia haslo.

    > i "enter" ?
    > A jesli kotos chce wplacic na moje eKonto to normalnie ?(tj
    > z poczty, banku, itp, i poprostu przelewa)

    normalnie. nie mozna tylko wplacic w samym mbanku - nie ma oddzialow.

    Marek
    Winamp: David Bowie - Ashes To Ashes

  • 15. Data: 2002-12-24 13:39:17
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Ok dzieki za wszystkie odpowiedzi rozwialy one moje
    watpliwosci juz zlozylem zamowienie na eKonto :)
    Jak pojawia sie jakies nowe watpliwosci to bede pisal.

    Pozdrawiam, Doman.