  • 1. Data: 2002-12-23 22:55:05
    Temat: PKO BP - kredyt dla studenta.
    Od: "Arek K." <a...@N...pro.wp.pl>

    Witam wszystkich serdecznie.
    Jestem studentem i zamierzam zaciągnąc kredyt studencki w PKO BP.
    Jest on opisany na stronie:
    http://www.pkobp.pl/mlode/kredyt.xml

    Nie jest to kredyt preferencyjny, ale kredy dla wszystkich studentów.
    Mam kilka pytań odnośnie tej pożyczki i myślę że ktoś z Państwa mógłby mi
    pomóc.:
    1. Czy ktoś już zaporzyczał się w PKO BP w formie kredytu studenckiego?
    (jeśli tak to czy mógłby mi przybliżyć cały ten skomplikowany proces?)
    2. Jakie muszę przedstawić zabezpieczenie kredytu?
    3. Czy mogę otrzmać kredyt w formie jednorazowej wypłaty zamiast w formie
    miesięcznych transz ? ( z info. na stronie www wynika że tak)
    4a. Gdy będę brał pożyczkę powiedzmy na zakup sprzętu dydaktycznego (np.
    komputer, sprzęt muzyczny) to czy muszę zakup owego sprzetu udokumentować za
    pomocą np. faktury zakupu itp ?
    4b. Czy poprostu zwaracam się do banku z proźbą udzielenia pożyczki,
    informuję że jest to pożyczka na sprzęt komputerowy w wysokości 6 tyś zł i
    bank bez przeszkód w formie dokumentów zakupu owego sprzętu kredytu mi
    udzieli ?
    Przeczytałem wszystkie informacje ze strony PKO BP, która informuję o
    warunkach kredytu, ale nadaj pozostają niejasności
    Problem jest w tym że pieniążki potrzebne mi będą troszkę w innym celu, a
    mianowicie na zakup auta do 6 tyś zł (jest mi ono niestety niezbęde) i czy
    otrzymam na ten cel pożyczkę od banku ?
    Bardzo proszę o konkretną odpowiedź, po informacjach uzyskanych od was
    napewno udam się do najblizszego oddziału banku w celu uzyskania większej
    ilości potrzebnych mi informacji.
    Pozdrawiam,
    Arek.

  • 2. Data: 2002-12-25 11:53:37
    Temat: Re: PKO BP - kredyt dla studenta.
    Od: "Arek K." <a...@N...pro.wp.pl>

    Nikt nie potrafi udzielić mi odpowiedzi ???
    Pozdrawiam i cały czas czekam.