  • 1. Data: 2002-12-24 08:20:40
    Temat: Przelew mBank - TPSA
    Od: "tomzy" <t...@p...com>

    Witam Wszytskich

    Jak nalezy wpisac konto z faktury z tpsa w mBanku, zeby poszedl przelew.
    Co trzeba podac w tytule przelewu nr ewidencyjny, nr telefonu, nr faktury
    ...?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-24 09:10:00
    Temat: Re: Przelew mBank - TPSA
    Od: "Henryk Plumowski \"Plumski\"" <h...@g...pl>

    Pewna osobistość tej grupy, czyli "tomzy" <t...@p...com> napisała nam
    tak:

> [...]
    > Co trzeba podac w tytule przelewu nr ewidencyjny, nr telefonu, nr faktury

    Ja mam w tytule numer urządzenia i numer ewidencyjny.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2002-12-24 09:18:50
    Od: "nietoper" <n...@N...gazeta.pl>

    Ja wpisuję imie i nazwisko posiadacza telefonu, numer (prawdopodobnie nie
    trzeba kierunkowego, bo każdy region ma swoje konto) oraz numer faktury i
    wszystko gra.
    Pozdrawiam
    Nietoper

  • 4. Data: 2002-12-24 09:53:57
    Od: "Henryk Plumowski \"Plumski\"" <h...@g...pl>

    Pewna osobistość tej grupy, czyli "nietoper" <n...@N...gazeta.pl>
    napisała nam tak:

    > Ja wpisuję imie i nazwisko posiadacza telefonu, numer (prawdopodobnie nie
    > trzeba kierunkowego, bo każdy region ma swoje konto) oraz numer faktury i
    > wszystko gra.

    A nie lepiej sobie to uprościć?
    Mam zdefiniowany przelew, ( w tytule numer urządzenia i numer ewidencyjny )
    Wklepuję tylko kwotę.
    Mniej wysiłku co miesiąc i też wszystko gra :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 5. Data: 2002-12-24 10:18:33
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "tomzy" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co trzeba podac w tytule przelewu nr ewidencyjny, nr telefonu, nr faktury

    Od tego miesiąca dostaję fakturę z indywidualnym numerem konta (jak u
    operatorów komórek) i nic nie wpisuję.

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-12-25 10:40:30
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    tomzy wrote:

    > Jak nalezy wpisac konto z faktury z tpsa w mBanku, zeby poszedl przelew.
    > Co trzeba podac w tytule przelewu nr ewidencyjny, nr telefonu, nr faktury
    > ...?

    Ja mam ustawiony przelew zdefiniowany. W tytule mam na stałe wpisany
    numer ewidencyjny, dopisuję do tytułu numer faktury, wstawiam kwotę i
    już.

  • 7. Data: 2002-12-26 11:26:24
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    tomzy wrote:

> [...]
    > Co trzeba podac w tytule przelewu nr ewidencyjny, nr telefonu, nr faktury

    Najlepiej cyferki z kodu kreskowego na załączonym poleceniu przelewu

    pzdr

    Tomek