  • 11. Data: 2007-10-03 12:18:59
    Temat: Re: Jak zmusic Lukasbank...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 03 Oct 2007 03:58:43 -0700, m...@g...com wrote:

    >Co polecacie? Czy widzicie jakies szanse? Co musialbym w Waszym
    >mniemaniu powiedziec, zeby bank z wlasnej inicjatywy zamknal mi ta
    >cholerna pozyczke?

    Wysyłasz do nich pismo, w którym wypowiadasz umowe limitu kredytowego
    i jednocześnie wskazujesz nowy adres korespondencyjny.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 12. Data: 2007-10-03 12:40:33
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > uniknac kilkusetzlotowej oplaty za coroczne wznowienie) lecz nie moge
    > poniewaz mieszkam i pracuje na terenie Wielkiej Brytanii...
    > Po rozmowie z Bankiem i podaniu mi mozliwosci jakie mam,
    > stwierdzielem, ze nie jestem w stanie tego dokonac z terenu UK.
    > Przelot do Polski w najblizszym czasie rowniez nie wchodzi w
    > rachube... Nie chce wydawac na bilet 600 zlotych zeby zaoszczedzic
    > 300. Wiec jedyna opcja jest zmuszenie banku do wykonania tego ruchu...
    > Co polecacie? Czy widzicie jakies szanse? Co musialbym w Waszym
    > mniemaniu powiedziec, zeby bank z wlasnej inicjatywy zamknal mi ta

    Wypowiedzenie takie jak wskazane w umowie / regulaminie, a jeśli brak
    wskazań (zgodnych z prawem) to w takiej formie w jakiej było zawarte,
    czyli jeśli zawrcie w formie pisemnej to wypowiedzenie umowy kredytu też w
    formie pisemnej, ale podpis koniecznie musi być taki jak w umowie. Jeśli
    nie w umowie, to odpowiedż znajdziesz w Kodeksie Cywilnym bądż w ustawie o
    kredycie konsumenckim
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=329 o ile ten
    kredyt podpada pod nią.

  • 13. Data: 2007-10-03 12:43:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ...do zamkniecia pozyczki w koncie???

    poczytaj: http://www.lukasbank.pl/download/regulamin_konta.pdf
    Możesz:
    - jeśli obecnie masz mniejsze wpływy na konto - podpowiedzieć bankowi że:
    "$60.2. Podstawą do cofnięcia pożyczki lub obniżenia limitu pożyczki mogą być:
    1) wpływy na rachunek w wysokości mniejszej niż zadeklarowana"

    - wnioskować pisemnie o nierzedłużenie pożyczki na kolejny okres umowny
    "$58.3. Pożyczka jest udzielana na czas ustalony indywidualnie z Posiadaczem
    konta."
    albo zmianę wielkości limitu na 0zł
    "§ 59 Na wniosek Posiadacza konta Bank może zmienić limit pożyczki."
    Przypominając bankowi że:
    "§ 69.1. Umowa może być wypowiedziana przez każdą ze stron w formie
    pisemnej ...", a regulamin rachunku nie wymaga osobistego stawiennictwa,
    ani potwierdzania tożsamości przez notariusza. Nie może więc też tego
    wymagać w sprawie dyspozycji mniejszej wagi, tym bardziej, że regulamin
    nie precyzuje formy takich dyspozycji.

    Oczywiście jeśli przyznasz, że nie masz stałego meldunku w Polsce,
    bank może wypowiedzieć umowę rachunku.

  • 14. Data: 2007-10-03 12:54:26
    Od: m...@g...com

    On 3 Pa , 13:43, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > konta."
    > albo zmian wielko ci limitu na 0z
    > "§ 59 Na wniosek Posiadacza konta Bank mo e zmieni limit po yczki."
    > Przypominaj c bankowi e:
    > "§ 69.1. Umowa mo e by wypowiedziana przez ka d ze stron w formie
    > pisemnej ...", a regulamin rachunku nie wymaga osobistego stawiennictwa,
    > ani potwierdzania to samo ci przez notariusza. Nie mo e wi c te tego
    > wymaga w sprawie dyspozycji mniejszej wagi, tym bardziej, e regulamin
    > nie precyzuje formy takich dyspozycji.
    >
    > Oczywi cie je li przyznasz, e nie masz sta ego meldunku w Polsce,

    Wow... Dzieki wielkie!!

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 15. Data: 2007-10-03 13:49:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ale jeśli dobrze zrozumiałem on chce zamknąć debet w koncie, a nie samo
    > konto.
    >
    > KJ

    Jest poza granicami kraju, bank nie chce zamknąć samego kredytu czyli można
    to obejść i zamknąć całe konto z kredytem. A jak konto będzie potrzebne to
    przecież można otworzyć kolejne...

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-10-06 11:14:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Potrzebne jest pelnomonictwo poswiadczone przez konsula... W tym
    > wypadku wizyta jest koniecznoscia... :(

    Ale niekoniecznie osobiscie u konsula.