  • 1. Data: 2007-10-02 15:53:36
    Temat: Nowe wzory kart Raiffeisen
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Zmienila sie VISA Gold i pojawila sie karta Platinum. Gold wyglada
    calkiem ladnie. Za jakis czas moze sobie ja sprawie :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-10-02 17:30:54
    Temat: Re: Nowe wzory kart Raiffeisen
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 2 Pa , 17:53, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Zmienila sie VISA Gold i pojawila sie karta Platinum. Gold wyglada
    > calkiem ladnie. Za jakis czas moze sobie ja sprawie :)
    >
    > --
    > Mithos

    Przy okazji zmiany wizerunku wypada oby równie troch podrasowa
    us ugi do czone do kart. Na przyk ad ulepszy ubezpieczenie podró ne,
    które pewnie ze wzgl dów oszcz dno ciowych zosta o okrojone z tego, co
    proponuje Allianz, Generali, Warta i AIG.

  • 3. Data: 2007-10-03 16:17:05
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Zmienila sie VISA Gold i pojawila sie karta Platinum. Gold wyglada calkiem
    > ladnie.

    A nie wyciera się podczas skrobania szronu z szyb samochodowych?

    /*-+

  • 4. Data: 2007-10-03 16:34:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > A nie wyciera się podczas skrobania szronu z szyb samochodowych?

    MC NG z misiem oraz MC Europa wydawaly sie trwale. Raiffeisen robi dobre
    karty.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-10-03 18:15:26
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > MC NG z misiem oraz MC Europa wydawaly sie trwale.

    Ale wzorek podczas skrobania szyb w aucie nie złaził?

    /*-+

  • 6. Data: 2007-10-03 21:02:05
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Ale wzorek podczas skrobania szyb w aucie nie złaził?

    Złaził!
    Używałem zebry NG jako skrobaczki i odeszła ta naklejona
    wierzchnia warstwa od plastiku niestety; po sezonie karta
    nie nadawała się do użycia :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek