  • 21. Data: 2004-05-09 12:40:36
    Temat: Re: Jak ustalić dane złodzieja po numerze konta w banku??
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message
    news:c7l889$g5m$1@opal.icpnet.pl...

    > Moze to cos z naszym rejonem - bo to pewnie jedna ekipa wybiera. Wyslalem
    > listem niedawno T-shirt do Katowic - zaginal... Taki za 7 zl.

    To chyba nie rejon. Mi tez zginela przesylka z prezentem. Co wiecej mojej
    mamie kiedys zabladzil przekaz z ZUSu. Jak poszla zapytac co sie stalo to
    wyliczyli jej wszystkie paragrafy z jakich zostanie oskarzona jesli znajda
    potwierdzenie, ze ktos odebral. Okazalo sie, ze listonosz nie zastal nikogo
    w domu i 'zapomnial' oddac pieniedzy oraz dokumentow po zakonczonym dniu
    pracy. Nie musze chyba dodawac, ze ciagle pracuje tam gdzie pracowal.

    Maciej

  • 22. Data: 2004-05-09 13:21:03
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > w domu i 'zapomnial' oddac pieniedzy oraz dokumentow po zakonczonym dniu
    > pracy. Nie musze chyba dodawac, ze ciagle pracuje tam gdzie pracowal.

    ja myślałem, że w moim przypadku rycie po paczkach odbywa się podczas
    transportu kolejowego przesyłek pocztowych - wg mnie idealne miejsce -
    obsługa "sma na sam" z tysiącami paczek, zamknięci w wagonie, trzy godziny
    czasu... nic, tylko grzebać
    ale to takie moje dywagacje.
    nie zmienia wszystko jednak faktu, żę Poczta Polska nie potrafi nad tym
    zapanowć, i że jest to nagminne. oraz, że gdzie jak gdzie, ale w tej
    instytucji nie powinno to mieć miejsca.

    zbyszko

  • 23. Data: 2004-05-09 16:46:06
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    janke wrote:

> [...]
    > transportu kolejowego przesyłek pocztowych - wg mnie idealne miejsce -
    > obsługa "sma na sam" z tysiącami paczek, zamknięci w wagonie, trzy godziny

    Od jakiegoś czasu kolej nie przewozi już przesyłek dla poczty.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 24. Data: 2004-05-09 18:52:20
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Moze to cos z naszym rejonem - bo to pewnie jedna ekipa wybiera. Wyslalem
    > listem niedawno T-shirt do Katowic - zaginal... Taki za 7 zl.

    reklamowałeś? wprawdzie długo to trwa, do 3 mcy, ale opłaca się ;) mój list
    z plastikowymi wytłoczkami za 5pln po reklamacji zrobił się wart 100 (około,
    nie pamiętam) :)))
    chyba jest to 50 x wartość "polecenia"...
    zbyszko

  • 25. Data: 2004-05-09 21:14:05
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 9 May 2004 14:24:29 +0200, "janke" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >swoich
    >
    >moim zdaniem jest CORAZ GORZEJ, zwłaszcza źle się dzieje z przesyłkami ode
    >mnie (poznań) - warszawa. niemal wszyscy otrzymujący moje przesyłki

    ja kiedyś wysłałem paczkę za pobraniem (aukcja allegro) - pewnie ze
    20-30 zł. Paczka dotarła do adresata, ale pieniądze do mnie - nie.
    Reklamowałem, poczta odpowiedziała, że paczka zaginęła. Odpowiedziałem
    im, że to listonosz ich okradł, ale nie pociągnęli sprawy dalej (a
    przynajmniej ja nic o tym nie wiem).
    --
    Jarek Andrzejewski