  • 1. Data: 2004-05-07 21:48:35
    Temat: Jak ustalić dane złodzieja po numerze konta w banku??
    Od: c...@p...onet.pl

    witam serdecznie,
    mam pytanie i przestrogę dla innych, wygrałem aukcję allegro zapłaciłem za
    towar i niestety go nie otrzymałem :-(.
    Jedyne co mi zostało wiarygodne to numer konta w banku inteligo:
    5010205558 1111132652300008 - ktos może mi pomóc jak uzyskać dane właściciela
    rachunku??
    właściciel legitymował sie jako Marcin Paweł Kamiński- nie wiem czy prawdziwe,
    raczej nie. Zamieszkały przy ul Niechorska 25a/XX 72-300 Gryfice

    Za wszelkie informacje jak uzyskać te dane od banku serdecznie dziękuje.
    Organy ścigania po miesiącu umozyły niestety sprawę, chociaz dysponowałem
    potwierdzeniem wpłaty w tytule ładnie napisanym za co wpłata z numer aukcji,
    @mailami itd. Zaś Allegro nie ponosi żadnej odpowiedzialności zaproponowali mi
    płatność przez nich- śmiech
    c...@p...anty.onet.spam.pl

  • 2. Data: 2004-05-07 23:02:58
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 5/7/2004 11:48 PM, Użytkownik c...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > potwierdzeniem wpłaty w tytule ładnie napisanym za co wpłata z numer aukcji,

    Łączę się z Tobą w bólu, tym większym im większą kasę utopiłeś. Niestety
    raczej nie zdobędziesz danych posiadacza rachunku (no chyba, że
    trafisz kogoś takiego jak w Millenium). Jeśli uprawnione organy nie chcą
    współpracować, to jedyne co możesz zrobić to odwoływać się wyżej niż
    "organy" podstawowe.

  • 3. Data: 2004-05-07 23:35:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    c...@p...onet.pl napisał(a):
    > witam serdecznie,
    > mam pytanie i przestrogę dla innych, wygrałem aukcję allegro zapłaciłem za
    > towar i niestety go nie otrzymałem :-(.

    "Negatywa" oczywiście wystawiłaś oszustowi?

    K.

  • 4. Data: 2004-05-07 23:40:42
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Organy ścigania po miesiącu umozyły niestety sprawę, chociaz dysponowałem
    > potwierdzeniem wpłaty w tytule ładnie napisanym za co wpłata z numer
> [...]

    jak to umozyli ? jaka to byla kwota ? pytam bo zaczne krasc na allegro w
    takiej wlasnie wysokosci !
    proponuje Ci zlozenie zazalenia do prokuratury - w sprawie tego umozenia,
    komus sie chyba dupy ruszyc nie chce i robi sobie jaja - czy w tej policji
    to juz tylko zabijac bezbronnych potrafia jak w poznaniu i nic wiecej ?

  • 5. Data: 2004-05-08 06:19:37
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    c...@p...onet.pl napisał(a):

    > witam serdecznie,
    > mam pytanie i przestrogę dla innych, wygrałem aukcję allegro zapłaciłem za
    > towar i niestety go nie otrzymałem :-(.

    Bezpłatne Ubezpieczenie Kupujących od 50 złotych do 300 a powyżej tej kwoty
    żąda się Escrow

    > Jedyne co mi zostało wiarygodne to numer konta w banku inteligo:
    > 5010205558 1111132652300008 - ktos może mi pomóc jak uzyskać dane właściciela
    > rachunku??

    Policja. Zgłoś zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa do najbliższej
    jednostki

    > właściciel legitymował sie jako Marcin Paweł Kamiński- nie wiem czy prawdziwe,
    > raczej nie. Zamieszkały przy ul Niechorska 25a/XX 72-300 Gryfice

    A długo już czekasz?
    A korespondujesz z tą osobą?
    A próbowałeś do niego zadzwonić?
    A skontaktowałeś się z osobami, które wcześniej kupiły u niego?

> [...]
    > potwierdzeniem wpłaty w tytule ładnie napisanym za co wpłata z numer aukcji,

    Jaka kwota?

    > @mailami itd. Zaś Allegro nie ponosi żadnej odpowiedzialności zaproponowali mi
    > płatność przez nich- śmiech

    Śmiech? Chyba nie rozumiem. Allegro zwraca kasę do 300 złotych poprzez BUK.
    Wypełniasz formularz, podajesz numer Księgi Wydarzeń, pod ktorym woje
    zgłoszenie zostało zarejestrowane w jednostce Policji i to wszystko. Szybko
    i prosto. Osobiście korzystałem z takiego ubezpieczenia ostatnio i bardzo
    mi się to podobało.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2004-05-08 06:33:02
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    c...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]

    > płatność przez nich- śmiech

    Śmiech? Chyba nie rozumiem. Allegro zwraca kasę do 300 złotych poprzez BUK.
    Wypełniasz formularz, podajesz numer Księgi Wydarzeń, pod którym Twoje

  • 7. Data: 2004-05-08 08:07:50
    Od: c...@p...onet.pl

    > "Negatywa" oczywiście wystawiłaś oszustowi?
    >
    > K.
    oczywiście, ale zrewanżował się tym samym

  • 8. Data: 2004-05-08 08:09:14
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > to juz tylko zabijac bezbronnych potrafia jak w poznaniu i nic wiecej ?

    Jak widać kwota jaką można kraść to 407zł

  • 9. Data: 2004-05-08 08:11:46
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > i prosto. Osobiście korzystałem z takiego ubezpieczenia ostatnio i bardzo

    jak widze konsultant allegro zapomniał o tym BUK, wysłałem jeszcze jedno
    @maila z ich strony z prośba o wytłumaczenie zaisnałeł sytuacji i braku
    udzielenia informacji. Czekam 48h i jak otrzymam info poinformuje co dalej.

  • 10. Data: 2004-05-08 11:56:22
    Od: "GieTeGie" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    Szybko
    > i prosto. Osobiście korzystałem z takiego ubezpieczenia ostatnio i bardzo

    No to teraz uważaj - bo z tego BUK można skorzystać tylko raz.