  • 1. Data: 2006-10-26 21:01:53
    Temat: Jak to w koncu jest z wyciagami w LUKASIE??????????
    Od: "Józef " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zadzwonilem na infolinie zeby zmienic sobie wyciagi skrocone na pelne

    Pani wielce zdziwiona - skad ja wiem ze jest taka mozliwosc 2 minuty
    czekalem no i w koncu mowi ze jednak nie maja wyciagow w formie pelnej i ze
    nie da sie tego zmienic?

    Jak to w koncu jest z tymi wyciagami w LUKASIE?

  • 2. Data: 2006-10-27 06:03:33
    Temat: Re: Jak to w koncu jest z wyciagami w LUKASIE??????????
    Od: "Marcin" <w...@o...pl>

    Witam

    1.Po zalogowaniu sie na konto wybieramy zakładkę Informacje o koncie
    2. następnie wybieramy zakładkę Wyciągi
    3. klikamy na przycisk zmień - dokonujemy zmiany Rodzaju wyciagu ze
    skróconego na pełny
    4. potwierdzamy i to wszystko

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Marcin