  • 1. Data: 2006-10-26 16:42:01
    Temat: kredyt refinansowy jakie mam szanse?
    Od: "początkujący" <l...@o...pl>

    Witam

    temat kredytu j/w juz pewnie był.Mam mały dylemat ponieważ stwierdziłem że mam
    trochę zbyt drogi kredyt. Zaciągnięty na 26000 CHF ,30 latek, pkobp jakieś 2,5
    roku temu.Aktualny stan zadłużenia to 23800 CHF obecnie stopa procentowa wacha
    się ok 4,8 % czyli miesiącznie płacę coś ok 420 zł i co miesiąc jest zawsze
    trochę więcej. Czy ktoś już kożystał z kredytu refinansowego? Czy faktycznie
    mam szanse płacić trochę mniej? Co polecacie?

  • 2. Data: 2006-10-26 18:24:15
    Temat: Re: kredyt refinansowy jakie mam szanse?
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    refinansowego? Czy faktycznie
    > mam szanse płacić trochę mniej? Co polecacie?

    Po pierwsze spróbuj negocjować obniżenie marży w obecnym banku - zawsze to
    mniej zachodu
    Po drugie - banki udzielaja kredytów hipotecznych na spłatę innego kredytu
    hipotecznego. Dobrą ofertę ma chyba Millenium

    Darek

  • 3. Data: 2006-10-31 11:30:21
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    początkujący napisał(a):

> [...]
    > trochę więcej. Czy ktoś już kożystał z kredytu refinansowego? Czy faktycznie
    > mam szanse płacić trochę mniej? Co polecacie?

    Po pierwsze, najpierw wystąp o obniżenie marży. Pamiętaj, że jeśli
    korzystasz z ulgi odsetkowej to z chwilą refinansowania kredytu,
    bezpowrotnie tracisz prawo do niej. Poza tym zwykle ponosisz koszty
    związane z różnicą kursu kupna i sprzedaży pomiędzy bankami.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio