  • 1. Data: 2006-10-26 18:54:55
    Temat: kwoty monitorowane na rachunku bankowym
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Sprawa wyglada tak ze w chwili obecnej jestem studentem i nie mam stalego
    zrodla dochodu. Przez moje konto "przeleci" niedlugo 60 tys zl ktore zarobilem
    w uczciwy sposob tylko nie chcialbym placic od tej kwoty podatku. Nie ma obawy
    ze fiskus moze pozniej sie przyczepic do mnie? Wiem ze to idiotyczne pytanie
    ale jestem zuplenie zielony w tych sprawach

  • 2. Data: 2006-10-26 19:43:03
    Temat: Re: kwoty monitorowane na rachunku bankowym
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze fiskus moze pozniej sie przyczepic do mnie? Wiem ze to
    > idiotyczne pytanie
    > ale jestem zuplenie zielony w tych sprawach

    Dobrze by było żeby to przeleciało w dwóch częściach. Ewentualnie
    żeby przeleciało troszke mniej niż 60k, np. 57k a reszta jakoś
    inaczej. Z fiskusem wprawdzie nie ma to nic wspólnego, ale lepiej
    trzymać sie poniżej limitu 15k euro (rejestracja transakcji).

    Wyciąg z saldem +60k zachowaj. Będzie jak znalazł za 6 latek w
    razie czego. Będziesz mógł wykazać, że już 6 latek temu *miałeś*
    te środki. Choć oczywiście mam nadzieję, że za 6 latek, 60k zł "w
    prawo czy w lewo" nie będzie mieć dla Ciebie większego
    znaczenia.:-)

    marekz

  • 3. Data: 2006-10-26 19:55:55
    Od: KrzysiekPP <jimi@_nospam.ceti.pl>

    > zrodla dochodu. Przez moje konto "przeleci" niedlugo 60 tys zl ktore zarobilem
    > w uczciwy sposob tylko nie chcialbym placic od tej kwoty podatku. Nie ma obawy

    Jesli to z nierządu to nie bedziesz płacił podatku. Wystarczy, ze
    "darczynca" podpisze ci oswiadczenie, ze mieszkałes i oddawałes mu sie
    np. przez rok za 5000 za miesiac.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2006-10-26 20:02:00
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > pytanie
    > ale jestem zuplenie zielony w tych sprawach

    Bez obaw.

  • 5. Data: 2006-10-26 20:03:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Oct 2006 18:54:55 +0000 (UTC), " " <a...@N...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >ze fiskus moze pozniej sie przyczepic do mnie? Wiem ze to idiotyczne pytanie
    >ale jestem zuplenie zielony w tych sprawach

    Skoro zarobiłeś w uczciwy sposób to zapłać podatek w ten sam sposób. Inaczej
    jesteś hipokrytą. :)

  • 6. Data: 2006-10-28 09:58:25
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

> [...]
    > pytanie
    > ale jestem zuplenie zielony w tych sprawach

    Jak nie chcesz płacić podatku to nie pisz że zarobiłeś uczciwie .... bo to
    poprostu nie prawda

    pozdr
    armi