  • 1. Data: 2006-10-27 05:37:10
    Temat: [KK mBank] Czy mozliwa jest zmiana dnia zamkniecia cyklu?
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    pytanko jak w temacie
    gdyby to mialo znaczenie karta wlasnie aktywowana, operacji brak, zmiana z
    28 na np 5

    GP

  • 2. Data: 2006-10-27 06:27:12
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu ATZ Rzeszow porozsypywal nastepujace haczki:
    > gdyby to mialo znaczenie karta wlasnie aktywowana, operacji brak, zmiana
    > z 28 na np 5
    Tak, mozna. Zmiana bedzie wazna od nastepnego cyklu. Dzwon na mLinie
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-10-27 06:58:11
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > Tak, mozna. Zmiana bedzie wazna od nastepnego cyklu. Dzwon na mLinie

    juz sie dowiedzialem na mlinii, ze mozna ale po 3 zamknietych cyklach,
    troche paranoja ale w koncu to moja wina, ze nie dopatrzylem co mi tam agent
    mbanku wpisuje

    GP

  • 4. Data: 2006-10-27 08:11:20
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > juz sie dowiedzialem na mlinii, ze mozna ale po 3 zamknietych cyklach,
    > troche paranoja ale w koncu to moja wina, ze nie dopatrzylem co mi tam
    Hmm.. jak ja sie pytalem to mi nic nie mowiono o 3 zamknietych cyklach
    (aczkolwiek faktem jest ze byly juz zamkniete). Ale niestety od
    dluzszego czasu mlinki sa malo kompetnentne:/ Jedna mlinka twierdzila ze
    raz na pol roku moge za friko dokonac zmiany daty cyklu a druga
    twierdzila ze kazda zmiana jest platna
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-10-27 09:59:01
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisała:

    >pytanko jak w temacie
    >gdyby to mialo znaczenie karta wlasnie aktywowana, operacji brak, zmiana z
    >28 na np 5

    Masz tutaj:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vclassic.h
    tml
    Opłata 5 PLN i możliwość zmiany co trzy cykle.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły

  • 6. Data: 2006-10-27 12:27:00
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ehs9bm$fc0$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu ATZ Rzeszow porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tak, mozna. Zmiana bedzie wazna od nastepnego cyklu. Dzwon na mLinie

    kosztuje 5zł