  • 1. Data: 2006-10-26 17:56:05
    Temat: KK Eurobank - wystartowało!
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Eurobank od 1.10 oferuje już karty kredytowe, ale tu jakoś cicho, zarówno na
    forum jak i w prnews.pl, nie mówiąc już o stronie Eurobanku ... :-(

  • 2. Data: 2006-10-26 18:27:34
    Temat: Re: KK Eurobank - wystartowało!
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "miecznik" wrote in message

    > Eurobank od 1.10 oferuje już karty kredytowe, ale tu jakoś cicho, zarówno
    na
    > forum jak i w prnews.pl, nie mówiąc już o stronie Eurobanku ... :-(

    Ja dotychczas się doczytałem, że w tej chwili testują ją pracownicy
    Eurobanku.
    oraz że będzie wydawana w systemie Visa - jako Visa Electron.
    Jakieś inne info?
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-10-26 18:51:02
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sumi <T...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja dotychczas się doczytałem, że w tej chwili testują ją pracownicy
    > Eurobanku.
    > oraz że będzie wydawana w systemie Visa - jako Visa Electron.
    > Jakieś inne info?

    Visa Classic i Visa Gold

    Wymagany min. dochód to 550 PLN do VC, a 1000 PLN do VG

    VC - opłata roczna za użytkowanie/aktywację karty - 15 PLN

    VG - opłata roczna za użytkowanie/aktywację karty - 50 PLN

    Grace Period tylko 52 dni ... słabo :-(

    Patrząc na ulotkę wydaje mi się, że ta VC to właśnie Visa Electron, a Visa
    Gold to pozłacana Visa Classic.

    Podglądu przez neta nie uświadczysz, bo nawet informacji o tym produkcie w
    sieci nie ma.

  • 4. Data: 2006-10-26 19:13:31
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "miecznik" wrote in message
    [...]
    > Podglądu przez neta nie uświadczysz, bo nawet informacji o tym produkcie w
    > sieci nie ma.

    wygląda nieźle :)
    Poczekamy, zobaczymy TOiP i Regulamin
    dzięki za info

  • 5. Data: 2006-10-26 21:37:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Visa Classic i Visa Gold
    >
    > Wymagany min. dochód to 550 PLN do VC, a 1000 PLN do VG

    Oj to bedzie w Polsce Goldow, ze glowa mala ;).

> [...]
    >
    > Grace Period tylko 52 dni ... słabo :-(
    >
    > Patrząc na ulotkę wydaje mi się, że ta VC to właśnie Visa Electron, a Visa

    A jakie limity? Limit na VC nie moze byc chyba mniejszy niz 1000 pln, a na
    VG 6000 pln.

    MK

  • 6. Data: 2006-10-27 06:06:41
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    miecznik wrote:
    > Grace Period tylko 52 dni ... słabo :-(

    Przeciez wszedzie jest podobnie. Poza tym jak ktos chce nie splacac tego co
    wyda przy pomocy KK to niech lepiej nie uzywa KK tylko zainteresuje sie np.
    jakims kredytem odnawialnym.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2006-10-27 07:36:48
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    miecznik wrote:
    > sumi <T...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Grace Period tylko 52 dni ... słabo :-(

    Dla Ciebie to duża różnica czy 52 dni czy 56? Dla mnie wydarzeniem
    byłoby, gdyby jakiś bank wprowadził GP PONAD 2 miesiące - np. 65 dni.

    Byłoby to dla mnie bardzo miłe, bo wypłatę dostaję co miesiąc, więc
    miałbym możliwość wtedy kupić coś nieplanowanego do wartości 2x (WYPLATA
    - MIESIĘCZNE KOSZTY UTRZYMANIA).

    Niestety nie zanosi się na taki przełom.. :-(

    reik.

  • 8. Data: 2006-10-28 16:15:18
    Od: "darek" <j...@e...pl>

    Użytkownik "Mithos" napisał:
    > Poza tym jak ktos chce nie splacac tego co
    > wyda przy pomocy KK to niech lepiej nie uzywa KK > > tylko zainteresuje
    sie np.
    > jakims kredytem odnawialnym.

    Ale czemu...? Poslugiwanie sie KK z BZWBK i korzystanie z opcji przelewowo
    za 3 zl moze okazac sie znacznie tansze niz korzystanie z kredytu
    odnawialnego.

    darek

  • 9. Data: 2006-10-29 12:32:08
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik darek napisał:
    > sie np.
    >
    > Ale czemu...? Poslugiwanie sie KK z BZWBK i korzystanie z opcji przelewowo
    > za 3 zl moze okazac sie znacznie tansze niz korzystanie z kredytu
    > odnawialnego.

    Poza tym trzeba pamiętać, że znacznie łatwiej o tanią/bezpłatną KK niż o
    tani /bezpłatny kredyt odnawialny.
    Szczególnie warto się przyjrzeć Pekao SA: http://tiny.pl/rckj

    Oprocentowanie
    PLN
    zmienna stopa procentowa od 19,25%

    Opłaty i prowizje

    * Pożyczka w Eurokoncie, Eurokoncie Plus, Eurokoncie VIP, Eurokoncie Prestiż
    * opłata za udzielenie, prolongowanie, podwyższenie limitu: od 1,8%,
    min. 100 zł

    Nie chce mi sie sprawdzać ofert banków w temacie KK, ale raczej
    nietrudno jest znaleźć kartę z niższym oprocentowaniem nawet dla
    transakcji gotówkowych i kosztującą mniej niż 100 PLN. Nawet jeżeli
    uwzględnić prowizje od transakcji gotówkowych wcale nie musi być drożej.

    Przemek

  • 10. Data: 2006-10-29 15:33:27
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Przemysław Kowalik wrote:
> [...]
    > Nie chce mi sie sprawdzać ofert banków w temacie KK, ale raczej
    > nietrudno jest znaleźć kartę z niższym oprocentowaniem

    Jeżeli Ty wybierasz jako swój przykład kredytu odnawialnego Pekao SA (AFAIK
    najdroższy, na spółkę z Citi), to ja wybieram PKO BP - 11,50%.
    I stawiam tezę że trudno znaleźć kartę z niższym, niepromocyjnym
    oprocentowaniem.