  • 1. Data: 2006-10-26 15:11:25
    Temat: Zamiana funta na euro
    Od: n...@t...pl

    Nie wiem czy ten watek pasuje do tej grupy, ale nic innego nie moglem
    znalesc. Potrzebuje zamienic kilka funtów na euro, i
    zastanawialem sie czy jest na to jakis bezposredni sposób (tzn bez
    wstepnego zamieniania funta na zlotówke). Chodzi oczywiscie o
    minimalizacje strat. Moze ktos z grupowiczów robil kiedys cos
    takiego, albo po prostu wie cos na ten temat? Bylbym bardzo
    wdzieczny

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-26 17:11:30
    Temat: Re: Zamiana funta na euro
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Uzytkownik <n...@t...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    W Polsce sie oficjalnie nie da. W jakimkolwiek kraju strefy EURO - jak
    najbardziej w kazdym kantorze.

    --
    Jerzy_K

  • 3. Data: 2006-10-26 17:31:33
    Od: n...@t...pl

    > W Polsce sie oficjalnie nie da. W jakimkolwiek kraju strefy EURO - jak
    > najbardziej w kazdym kantorze.
    >

    > --
    > Jerzy_K

    Tak, tylko że przelicznik jaki tu (niemcy np) stosują powoduje, że
    wciąż dużo bardziej opłaci mi się wymienić funty na PLN w Polsce,
    a potem za PLN kupić euro... a to trochę bzdura

  • 4. Data: 2006-10-26 17:37:35
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik n...@t...pl napisał:

    > Tak, tylko że przelicznik jaki tu (niemcy np) stosują powoduje, że
    > wciąż dużo bardziej opłaci mi się wymienić funty na PLN w Polsce,
    > a potem za PLN kupić euro... a to trochę bzdura

    Wymienialem w Szkocji euro na funty (pierwszy lepszy kantor) i
    wychodzilo to lepiej niz w Polsce. Moze wlasnie w UK warto?

  • 5. Data: 2006-10-26 18:21:58
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "zbihniew" <z...@a...me> napisał w wiadomości

    > Wymienialem w Szkocji euro na funty (pierwszy lepszy kantor) i
    > wychodzilo to lepiej niz w Polsce. Moze wlasnie w UK warto?

    Bo to chyba jedyna metoda . W PL nie sprzedasz szkockiego funta chyba ze w
    NBP bo po takim kursie ze szkoda mowic .

    Jaca

  • 6. Data: 2006-10-26 18:22:42
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik fotomania napisał:

    > Użytkownik "zbihniew" <z...@a...me> napisał w wiadomości

    > Bo to chyba jedyna metoda . W PL nie sprzedasz szkockiego funta chyba ze w
    > NBP bo po takim kursie ze szkoda mowic .

    _EURO_ na _FUNTY_ :]

    A co do szkockich funtów... sam nie miałem czasu się tym zająć, ale
    kolega się przeszedł po bankach i w którymś mu wymienili na Bank Of England.

  • 7. Data: 2006-10-27 13:49:42
    Od: "Dany" <dany@info[miasto po ang].pl>

    > znalesc. Potrzebuje zamienic kilka funtów na euro, i
    > zastanawialem sie czy jest na to jakis bezposredni sposób (tzn bez

    Idz do kantoru, przedstaw problem, przeliczy ci na kalkulatorku, zastosuje
    znizki, i bedziesz wiedzial czy sie oplaca czy nie .... sam wymienialem