  • 11. Data: 2002-04-13 21:29:29
    Temat: Re: Jak to jest z Euronetem?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chcesz zobaczyć kwitki?
    > Da się.

    Jutro sporbuje- kilka razy probowalem i nigdy mi sie nie udalo

  • 12. Data: 2002-04-14 07:26:43
    Od: "VOJTEK11" <v...@A...onet.pl>

    W Promenadzie są dwa bankomaty Euronetu. Drugi jest na wprost wyjścia ze
    sklepu LEGO. On jest troche ukryty i często w nim są pieniądze. Kiedyś był
    jeszcze bankomat w MediaMarkt (obok), ale go dziady zlikwidowali... a
    szkoda. Nie mam pojęcia dlaczego - w nim też czasem brakowało gotówki -
    ludzie często tam kupują droższe rzeczy (tak jak w Promenadzie), a karty nie
    zawsze działają dobrze...

    Pozdrawiam.