  • 1. Data: 2009-03-04 20:53:52
    Temat: Jak długo się jest dłużnikiem KK?
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Witam.
    Do kredytu (ok. 1000zł) bank GE wcisnął mi kartę kredytową na 10 000 zł,
    karty nie aktywowałem i zreygnowałem z niej pismenie otrzymując
    potwierdzenie.

    Parę dni po potwierdzeniu chciałem sobie w nowootwartym koncie załatwić
    debet. Niestety dalej ta karta wisi mi w papierach obniżając moją zdolość
    kretytową o 500zł.

    Ktoś mi może wytłumaczyć jak długo mogę wisieć jako załdużony ? Czy to
    jakaś normalna sytuacja ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-04 21:13:59
    Temat: Re: Jak długo się jest dłużnikiem KK?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dooh pisze:
    > Ktoś mi może wytłumaczyć jak długo mogę wisieć jako załdużony ? Czy to
    > jakaś normalna sytuacja ?

    W BIK ? Może i do końca świata wisieć jak bank nie zrobi aktualizacji.
    Mi zamknięta karta Raiffeisen wisiała tak 3 lata. Napisałem do nich
    pismo to odpisali, że poprawią i przeprosili. Czy poprawili ? Niebawem
    się przekonam bo będę zamawiał raport aby sprawdzić czy mam czysty BIK
    (powinienem mieć tam tylko 2 KK).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-03-04 21:14:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 21:53:52 +0100, dooh napisał(a):

    > Ktoś mi może wytłumaczyć jak długo mogę wisieć jako załdużony ? Czy to
    > jakaś normalna sytuacja ?

    Nienormalna. ja bym olał ten 'bank'.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2009-03-04 21:34:19
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nienormalna. ja bym olał ten 'bank'.

    No właśnie jak "oleje" to prawdopodobnie będzie wisieć w nieskończoność :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2009-03-04 21:42:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 22:34:19 +0100, Marcin Lubojański napisał(a):

    > No właśnie jak "oleje" to prawdopodobnie będzie wisieć w nieskończoność :P

    Olać, wypowiedzieć umowy, zakazać przetwarzania danych osobowych, a jeśli
    cokolwiek wysłali do BIK, to pismo z żądaniem usunięcia, a jak nie
    poskutkuje, to pozew do sądu o nakaz usunięcia danych.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2009-03-04 21:48:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Olać, wypowiedzieć umowy, zakazać przetwarzania danych osobowych

    se możesz nakazywać

  • 7. Data: 2009-03-04 22:06:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 15:48:17 -0600, witek napisał(a):

    > se możesz nakazywać

    Nie nakazywać, lecz zakazywac i owszem, mogę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2009-03-05 06:25:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie nakazywać, lecz zakazywac i owszem, mogę.

    Możesz dodatkowo tupnąć nogą. Dla banku będzie miało taki sam efekt.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2009-03-05 20:50:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 07:25:51 +0100, Pete napisał(a):

    > Możesz dodatkowo tupnąć nogą. Dla banku będzie miało taki sam efekt.

    Deutsche Bank się przekonał, że na tupnięcie nogą pojawia się prokurator.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2009-03-06 14:22:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Deutsche Bank się przekonał, że na tupnięcie nogą pojawia się prokurator.

    Prokurator w roli klienta, ma sie rozumiec. Bo jezeli w sprawach
    sluzbowych, to jaka mial podstawe?

    --
    Pete