  • 21. Data: 2009-03-10 18:41:11
    Temat: Re: Jak długo się jest dłużnikiem KK?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 19:19:48 +0100, Pete napisał(a):

    > Owszem. I na podstawie tejże ustawy bank mówi: Przyjęliśmy Pana
    > dyspozycję, pańskie dane usuniemy za 5 lat.
    > Dziękujemy za współpracę.

    Nic podobnego. Mogą pozostawić tylko te dane, które są niezbędne do
    wywiązania się z obowiązków nakładanych ustawą. żadnych innych. Co więcej,
    nie wolno tych danych przetwarzać w żadnym innym celu.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 22. Data: 2009-03-10 19:21:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Nic podobnego. Mogą pozostawić tylko te dane, które są niezbędne do
    > wywiązania się z obowiązków nakładanych ustawą. żadnych innych. Co więcej,
    > nie wolno tych danych przetwarzać w żadnym innym celu.

    Cóż, jedynie dane osobowe pozwalają na zidentyfikowanie osoby, więc bank
    te dane musi posiadać/przetwarzać.

    W dalszym ciągu nie rozumiem, co prokurator miałby robić w banku, który
    odmawia zaprzestania przetwarzania danych osobowych byłego klienta.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2009-03-10 19:33:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 20:21:28 +0100, Pete napisał(a):

    > W dalszym ciągu nie rozumiem, co prokurator miałby robić w banku, który
    > odmawia zaprzestania przetwarzania danych osobowych byłego klienta.

    Pozostań zatem w swym nierozumieniu.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 24. Data: 2009-03-10 19:46:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Pozostań zatem w swym nierozumieniu.

    Tego się niestety spodziewałem po Tobie. Palnąłeś głupotę a teraz
    nie potrafisz/chcesz/umiesz przyznać się do pomyłki.

    Cóż, potwierdziłeś jedynie opinię, że z Tobą nie ma sensu dyskutować, bo
    to jak grochem o ścianę.

    --
    Pete