  • 1. Data: 2009-03-04 20:03:13
    Temat: Konto Oszczędnościowe Millennium 5,0 %
    Od: "eclip" <e...@g...pl>

    Witam,

    do 99 999,99 PLN 5,0 %
    >=100 000 PLN 5,5 %
    -bezpłatne do ror'u
    -jedna wypłata miesięcznie bezpłatnie następna 5 zł

    Dobre uzupełnienie nie do aukcji lokat :)

    Pozdrawiam.
    --
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 2. Data: 2009-03-04 20:23:59
    Temat: Re: Konto Oszczędnościowe Millennium 5,0 %
    Od: sorden <s...@w...pl>

    eclip wrote:

    > do 99 999,99 PLN 5,0 %

    Pojawiaja sie coraz to nowsze oferty, ale 7 dniowe lokaty Eurobanku nadal
    wydaja sie bezkonkurencyjne.

    --
    in

  • 3. Data: 2009-03-04 23:01:02
    Od: Ra <a...@a...com>

    sorden pisze:

    > Pojawiaja sie coraz to nowsze oferty, ale 7 dniowe lokaty Eurobanku nadal
    > wydaja sie bezkonkurencyjne.

    jedno pytanie czy jest lepsza taka lokata na 7% od ko 7.07
    było tu coś o braku belki ale to tylko przy małych kwotach

  • 4. Data: 2009-03-04 23:16:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Ra" <a...@a...com> wrote in message news:gon130$tgg$2@node2.news.atman.pl...

    > jedno pytanie czy jest lepsza taka lokata na 7% od ko 7.07
    > było tu coś o braku belki ale to tylko przy małych kwotach

    Moze to, ze korzystajac z lokaty masz dostepna kase 4 razy w miesiacu, a
    przy koncie tylko jedno bezprowizyjna wyplate? Moze to, ze jednak jest
    mozliwosc unikniecia podatku? Moze to, ze mozesz miec dowolna liczbe lokat w
    przeciwienstwie do kont?

    MK

  • 5. Data: 2009-03-04 23:19:20
    Od: Ra <a...@a...com>

    MK pisze:

> [...]
    > przy koncie tylko jedno bezprowizyjna wyplate? Moze to, ze jednak jest
    > mozliwosc unikniecia podatku? Moze to, ze mozesz miec dowolna liczbe

    faktycznie, myślałem że ilość bezpłatnych przelewów jest dowolna

  • 6. Data: 2009-03-04 23:30:24
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 05 mar 2009 o 00:19 GMT, Ra napisał(a):

    > faktycznie, myślałem że ilość bezpłatnych przelewów jest dowolna

    w polaczeniu z RORem jest dowolna :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ If it pours before seven, it has rained ]
    [ Ekg: #3781111 ][ by eleven. ]

  • 7. Data: 2009-03-05 10:23:18
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Brzezi wrote:

    > w polaczeniu z RORem jest dowolna :)

    Ale tylko do konca roku, potem za kazda poza pierwsza 2.5 (na ROR), poza
    bank chyba sie nie zmienia nic.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 8. Data: 2009-03-05 11:02:11
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 5 Mar, 11:23, Maverick <m...@p...fm> wrote:

    > Ale tylko do konca roku, potem za kazda poza pierwsza 2.5 (na ROR), poza
    > bank chyba sie nie zmienia nic.

    W ToiP gwiazdka jest tylko przy wyplatach gotowki z konta - przy
    przelewach nie ma zadnych gwiazdek o "promocjach".
    Skad taka informacja?
    Zakladam, ze piszesz o Eurobanku.

  • 9. Data: 2009-03-05 18:27:55
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Mar, 21:03, "eclip" <e...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > do 99 999,99 PLN 5,0 %>=100 000 PLN 5,5 %
    >
    > -bezpłatne do ror'u
    > -jedna wypłata miesięcznie bezpłatnie następna 5 zł
    >
    > Dobre uzupełnienie nie do aukcji lokat :)

    Jak powiedział mój kolega "ta oferta dupy nie urywa" ;)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus