  • 1. Data: 2009-03-04 19:07:57
    Temat: 6,75% w TBP
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    uraczyli mnie dzisiaj takim oto mailingiem:

    Szanowny Panie,

    Mamy dla Pana atrakcyjną ofertę przygotowaną przez Toyota Bank i program
    Toyota More. W Pana zasięgu jest jedna z najwyżej oprocentowanych na
    rynku lokat.
    Jeśli do 15 marca wpłaci Pan 5000 złotych na trzymiesięczną lokatę w
    Toyota Bank to otrzyma Pan oprocentowanie aż 6,75%* oraz gwarantowaną
    premię 500 punktów Toyota More.
    A jeśli znajdzie się Pan w pierwszej 50 osób, które założą lokatę na
    minimum 5000 złotych, to otrzyma Pan również bon na paliwo Shell o
    wartości 50 złotych.

    Zachęcamy do zapoznania się już dziś z promocyjną lokatą w Toyota Bank
    oraz pod numerem 0801 900 701 lub +48 22 488 55 05.

    Wysokie zyski i nagrody ma Pan na wyciągnięcie ręki.

    szkoda, że bonu nie dają każdemu to może i bym się skusił...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-03-04 19:10:44
    Temat: Re: 6,75% w TBP
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Wysokie zyski i nagrody ma Pan na wyciągnięcie ręki.
    >
    > szkoda, że bonu nie dają każdemu to może i bym się skusił...

    LOL .. 50 pln za 250K pln depozytów.
    no żesz Q... na łeb upadli ?

  • 3. Data: 2009-03-04 19:13:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Mar, 20:10, "george" <g...@v...pl> wrote:
    > "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > LOL .. 50 pln za 250K pln depozytów.
    > no żesz Q... na łeb upadli ?

    Que? ^-^ Napewno dobrze przeczytales/zrozumiales?

  • 4. Data: 2009-03-04 20:42:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Que? ^-^ Napewno dobrze przeczytales/zrozumiales?

    bon na 50 zł za 5kzł depozytu, ale nie gwarantowany tylko dla pierwszych
    50...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-03-04 21:14:10
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > bon na 50 zł za 5kzł depozytu, ale nie gwarantowany tylko dla pierwszych
    > 50...

    sorki myślałem że jak znajde 50 osób po 5k ...
    anyway .. gówniane