  • 1. Data: 2009-03-04 15:56:02
    Temat: Które banki aktualnie akceptuja przenosiny KK ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Mam wrażenie, że rynek tego typu operacji nam się radykalnie
    zmniejszył...Wiem o BPH, mBanku, Multibanku, Millenium i Allianz.
    Wszystko poza BPH już wykorzystałem. Getin "wydaje" mi kartę już drugi
    miesiąc. Jestem w kropce...

  • 2. Data: 2009-03-04 15:58:33
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    p.googlegroups.com...
[...]

    Rajfi (niecały rok temu na pewno).

  • 3. Data: 2009-03-04 16:33:03
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > zmniejszył...Wiem o BPH, mBanku, Multibanku, Millenium i Allianz.
    > Wszystko poza BPH już wykorzystałem. Getin "wydaje" mi kartę już drugi

    Mille przenosi w praktyce? Myślałem że to tylko w teorii u nich pozostało.

    Poczekaj jeszcze ze 3 miesiące, powinno to odżyć, choć nie wiem jaki będzie
    wpływ wizji tych nowych rekomendacji KNF. Mam wrażenie, że banko-histeria
    powoli mija, ciekawe czy trwale.

    marekz

  • 4. Data: 2009-03-04 16:49:06
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > Mille przenosi w praktyce? Myślałem że to tylko w teorii u nich pozostało.

    Przenosiłem z ING do Millenium na początku lutego. Decyzja i podpisanie
    umowy w oddziale w ciągu 15-20 minut. Potem już tylko karta do domu
    przyszła po ok tygodniu. Karty w ING likwidować nie kazali.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2009-03-04 17:07:41
    Od: m...@i...pl

    On 4 Mar, 16:56, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > zmniejszył...Wiem o BPH, mBanku, Multibanku, Millenium i Allianz.
    > Wszystko poza BPH już wykorzystałem. Getin "wydaje" mi kartę już drugi

    Ja wczoraj dostalem karte z Polbanku - Era z money backiem. Wniosek
    zlozylem jakies 1,5 tygodnia temu.

    MK

  • 6. Data: 2009-03-04 17:11:50
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    m...@i...pl wrote:

    > Ja wczoraj dostalem karte z Polbanku - Era z money backiem. Wniosek
    > zlozylem jakies 1,5 tygodnia temu.

    Z przeniesienia? Skąd poprzednia karta? Bo mi powiedzieli "niedasie".

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 7. Data: 2009-03-04 17:18:54
    Od: m...@i...pl

    On 4 Mar, 18:11, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > Z przeniesienia? Skąd poprzednia karta? Bo mi powiedzieli "niedasie".
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    Millennium Amex. Potrzebny byl tylko wyciag i oswiadczenie o
    dochodach. Mozna chyba dostac 120% limitu, ja prosilem o nieco mniej,
    bo tylko chcialem zaokraglic ;).

    Lista banków objęta uproszczonym procesem:

    1. PKO BP

    2. Pekao S.A.

    3. Citibank Handlowy

    4. Lukas Bank

    5. BPH

    6. GE Money Bank

    7. BZ WBK

    8. Bank Millennium

    9. Raiffeisen Bank

    10. ING Bank Śląski

    11. Kredyt Bank

    12. mBank

    13. Multibank

    MK

  • 8. Data: 2009-03-04 18:13:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri pisze:
    > Rajfi (niecały rok temu na pewno).

    ROFL. Nie uważasz, że rok temu wszystko wyglądało jakoś inaczej (w
    świecie bankowości przynajmniej) ?

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-03-04 18:26:27
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Mar, 19:13, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > ROFL. Nie uważasz, że rok temu wszystko wyglądało jakoś inaczej (w
    > świecie bankowości przynajmniej) ?

    Rok temu to była inna Era ;)

    --
    pozdrawiam,