  • 11. Data: 2009-03-06 16:17:44
    Temat: Re: Jak długo się jest dłużnikiem KK?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 06 Mar 2009 15:22:01 +0100, Pete napisał(a):

    > Prokurator w roli klienta, ma sie rozumiec. Bo jezeli w sprawach
    > sluzbowych, to jaka mial podstawe?

    Naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych, zgłoszenia dokonał generalny
    inspektorat ODO.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 12. Data: 2009-03-07 10:49:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych, zgłoszenia dokonał generalny
    > inspektorat ODO.

    Po rozwiazaniu umowy z bankiem a przed uplywem 5 lat???

    --
    Pete

  • 13. Data: 2009-03-07 14:55:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 07 Mar 2009 11:49:17 +0100, Pete napisał(a):

    > Po rozwiazaniu umowy z bankiem a przed uplywem 5 lat???

    A co to ma do rzeczy? Bank ma prawo przechowywać tylko dane, nie ma prawa
    ich upubliczniać.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2009-03-07 21:53:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > A co to ma do rzeczy? Bank ma prawo przechowywać tylko dane, nie ma prawa
    > ich upubliczniać.

    Zacytuje Twoje slowa:
    "Olać, wypowiedzieć umowy, zakazać przetwarzania danych osobowych, a jeśli
    cokolwiek wysłali do BIK, to pismo z żądaniem usunięcia, a jak nie
    poskutkuje, to pozew do sądu o nakaz usunięcia danych."

    Stad witka i moja odpowiedz, ze zakazywac, to sobie mozesz.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2009-03-09 16:13:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 07 Mar 2009 22:53:26 +0100, Pete napisał(a):

> [...]
    > poskutkuje, to pozew do sądu o nakaz usunięcia danych."
    >
    > Stad witka i moja odpowiedz, ze zakazywac, to sobie mozesz.

    Oczywiście, że mogę i to skutecznie. Jesli Bank wysle do BIK-u informacje
    nieprawdziwe, to ma obowiązek je niezwłocznie skorygować na Twój wniosek.
    Jeśli tego nie zrobi, to GIODO nasyła prokuratora.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 16. Data: 2009-03-09 19:31:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Oczywiście, że mogę i to skutecznie. Jesli Bank wysle do BIK-u informacje
    > nieprawdziwe, to ma obowiązek je niezwłocznie skorygować na Twój wniosek.
    > Jeśli tego nie zrobi, to GIODO nasyła prokuratora.

    No dobrze, skoro się wykręcasz, to wklejam cały kontekst:

    <cytat>

    Adam Płaszczyca pisze:

    >Możesz dodatkowo tupnąć nogą. Dla banku będzie miało taki sam efekt.

    Deutsche Bank się przekonał, że na tupnięcie nogą pojawia się prokurator.

    </cytat>

    Dalej się upierasz, że skutecznie możesz zakazać bankowi przetwarzania
    swoich danych?

    I nie wykręcaj się przekazywaniem danych do BIK, bo nie o to tutaj chodzi

    --
    Pete

  • 17. Data: 2009-03-09 20:12:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 09 Mar 2009 20:31:37 +0100, Pete napisał(a):

    > Deutsche Bank się przekonał, że na tupnięcie nogą pojawia się prokurator.
    >
    > </cytat>
    >
    > Dalej się upierasz, że skutecznie możesz zakazać bankowi przetwarzania
    > swoich danych?

    Oczywiście.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 18. Data: 2009-03-10 07:33:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Oczywiście.

    Podstawę prawną zatem poproszę.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2009-03-10 16:51:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 08:33:07 +0100, Pete napisał(a):

    > Podstawę prawną zatem poproszę.

    Ustawa o ochronie danych osobowych - określa dokładnie w jakim zakresie
    bank może i kiedy może przetwarzać dane. Do tego nakłada ona obowiązek
    korygowania tychże.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 20. Data: 2009-03-10 18:19:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Ustawa o ochronie danych osobowych - określa dokładnie w jakim zakresie
    > bank może i kiedy może przetwarzać dane. Do tego nakłada ona obowiązek
    > korygowania tychże.

    Owszem. I na podstawie tejże ustawy bank mówi: Przyjęliśmy Pana
    dyspozycję, pańskie dane usuniemy za 5 lat.
    Dziękujemy za współpracę.

    --
    Pete