  • 1. Data: 2009-03-04 20:31:30
    Temat: Kto jeszcze daje kredyty w walutach ??
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Czy jeszcze jakies banki daja kredyty w CHF, EUR itp ?
    Bo chcialem takowy dostac, i wszedzie sie juz okazuje, ze nie rozpatruja. Na
    poczatku tygodnia jeszcze KBi Santander dawali - od dzisiaj juz nie. MAsakra
    jakas

    Fantom
    ps. No i oczywiscie aby ten kredyt nie byl drozszy niz pierwszy lepszy w PLN

  • 2. Data: 2009-03-04 20:43:25
    Temat: Re: Kto jeszcze daje kredyty w walutach ??
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Fantom
    > ps. No i oczywiscie aby ten kredyt nie byl drozszy niz pierwszy lepszy w
    > PLN

    odwiedź OF lub innego expandera, oni są na bieżąco ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-03-04 21:14:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote in message
> [...]
    > MAsakra jakas
    >
    > Fantom
    > ps. No i oczywiscie aby ten kredyt nie byl drozszy niz pierwszy lepszy w

    to chyba tylko w erze...

  • 4. Data: 2009-03-04 21:14:58
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Fantom pisze:
    > Czy jeszcze jakies banki daja kredyty w CHF, EUR itp ?
    z Euro nie powinno być problemu natomiast CHF w Polbanku, DNB, DB, Multi...

  • 5. Data: 2009-03-04 21:17:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Bo chcialem takowy dostac, i wszedzie sie juz okazuje, ze nie
    > rozpatruja. Na poczatku tygodnia jeszcze KBi Santander dawali - od

    Masakra to jest jak dla mnie teraz brać kredyt w walucie obcej.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-03-04 21:45:48
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Masakra to jest jak dla mnie teraz brać kredyt w walucie obcej.

    Dla czego? Spodziewasz się wzrostów? Czy masz na myśli obecne marże?

  • 7. Data: 2009-03-04 21:57:18
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Masakra to jest jak dla mnie teraz brać kredyt w walucie obcej.

    Jak nie teraz, to kiedy?

  • 8. Data: 2009-03-04 22:03:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak nie teraz, to kiedy?

    z takimi marżami? kurs waluty może spaść, a marża niekoniecznie...no
    chyba, że jakoś mocno bank przyciśniesz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-03-04 22:12:54
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > z takimi marżami?

    A w PLN są dużo niższe?
    Pytam, bo akurat zupełnie się nie orientuję w obecnych cenach kredytów.

  • 10. Data: 2009-03-05 06:12:00
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Baloo pisze:
    > A w PLN są dużo niższe?
    > Pytam, bo akurat zupełnie się nie orientuję w obecnych cenach kredytów.
    są - różnica w marży na poziomie 2-3 p.p.