    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Date: Wed, 2 Mar 2005 02:11:34 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@chello084010076052.chello.pl

    > Ja wybieram dzis, bo dzieki temu wiem ile w danym momencie mam
    > pieniedzy i nie musze tracic czasu na kombinowanie z kk zeby poczynic
    > gówniane i pozorne oszczednosci rzedu 1 PLN na odsetkach.

    Widzisz ... ja patrze na to nieco inaczej.
    Place karta, intuicyjnie kontroluje wydatki a raz na miesiac ( no, gora raz
    na tydzien ) zerkam na swoj wyciag w necie.
    Nie widze jakos kosztow tego rozwiazania.

    > Zastanawia mnie jedna rzecz (nie dotyczy to tylko uzytkowników kk).
    > Dlaczego Wy przy liczeniu zysków na kk czy dokonywaniu przelewów na
    > rózne dziwne sposoby (zeby bylo taniej) etc. nie bierzecie pod uwage
    > bardzo waznej sprawy. Mianowicie czasu poswieconego na dokonywanie
    > tych wszelkich "alpejskich" kombinacji. Przeciez czas ma wymierne

    A widzisz ... ja sie tez kiedys dziwilem, ze Niemiec jedzie na drugi koniec
    miasta zeby zatankowac o dwa fenigi taniej na litrze. A on sie smiejac
    mowil: gdybysmy tak nie robili paliwo byloby dwa razy drozsze. Po namysle
    sie zgodzilem ; ))

    pzdr
    wkg