  • From: "Jarek23" <j...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Date: Tue, 1 Mar 2005 13:57:11 +0100

    Uzytkownik "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> napisal w wiadomosci
    news:1109670185.194688@kwintesencja.mareon.com.pl...
    > PiotR wrote:

    > Ale jesli masz do wyboru wziac towar dzis a zaplacic dzis albo za miesiac
    > to wybierasz dzis czy za miesiac?

    Ja wybieram dzis, bo dzieki temu wiem ile w danym momencie mam pieniedzy i
    nie musze tracic czasu na kombinowanie z kk zeby poczynic gówniane i pozorne
    oszczednosci rzedu 1 PLN na odsetkach.

    Zastanawia mnie jedna rzecz (nie dotyczy to tylko uzytkowników kk). Dlaczego
    Wy przy liczeniu zysków na kk czy dokonywaniu przelewów na rózne dziwne
    sposoby (zeby bylo taniej) etc. nie bierzecie pod uwage bardzo waznej
    sprawy. Mianowicie czasu poswieconego na dokonywanie tych wszelkich
    "alpejskich" kombinacji. Przeciez czas ma wymierne odzwierciedlenie w
    pieniadzu, skoro np. godzina Waszej pracy to koszt 10 PLN, a poswiecie na
    takie sprawy 5h miesiecznie by "zaoszczedzic" 5 PLN to de facto jestescie
    45 PLN stratni. Czy ktos z Was bierze pod uwage czynniki inne niz tylko
    zlotówka w ta czy w ta ?

    pzd
    Jarek23