  • 31. Data: 2005-03-02 06:43:52
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > Oszczędności przy obecnym oprocentowaniu na lokatach nie zrekompensują
    > opłat za KK.

    Bardzo łatwo wykazać, że taka teza jest prawdziwa tylko dla kart o
    niskim limicie.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

    ---
    avast! antywirus: Wychodzaca wiadomosc czysta.
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0509-3, 2005-03-01
    Przetestowano na: 2005-03-02 07:43:53

  • 32. Data: 2005-03-02 06:50:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Darmowe do czasu aż bank zerżnie Ci dupsko karą za przekroczony limit,
    > opóźnienie czy jakiś inny wyjątek z regulaminu.

    Chyba nie chodziłeś jeszcze do żadnej szkoły. Ale zaczniej się choć uczyć
    czytać ;)
    Bo wiesz, później nie będziesz wiedział co podpisujesz.
    A kara za przekroczony limit i opóźnienie w spłacie karty raczej nie są
    pisane atramentem sympatycznym i to czcionką czwórką między wierszami.

    > Nie rozumiem, że ludzie nie potrafią wydawać pieniędzy które są ich tylko
    > kombinują pożyczając w banku z KK.

    Mogą coś mieć czasem trochę taniej, czasem szybciej.

    > Oszczędności przy obecnym oprocentowaniu na lokatach nie zrekompensują
    > opłat za KK.

    Wręcz przeciwnie. Co prawda zyski nie sa wielkie, ale bez problemu można je
    osiągnąć.

    > A jak nie masz kasy wogóle to NIE KUPUJ!

    Patrz! Coś sensownego udało Ci się napisać ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 33. Data: 2005-03-02 06:52:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Bardzo łatwo wykazać, że taka teza jest prawdziwa tylko dla kart o
    > niskim limicie.

    Dlaczego? Przy darmowej karcie limit nie gra żadnej roli.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 34. Data: 2005-03-02 07:08:41
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > swoje:

    > Bardzo łatwo wykazać, że taka teza jest prawdziwa tylko dla kart o
    > niskim limicie.

    Przecież napisałem na samym początku że KK są dla ludzi zamożnych. Oni
    dostaną duży limit i będą wydawać dużo.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 35. Data: 2005-03-02 07:10:21
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Przy darmowej karcie limit nie gra żadnej roli.

    Nie ma darmowych KK. Podaj mi choć jeden przykład takiej karty.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 36. Data: 2005-03-02 07:22:04
    Od: "gg" <n...@m...com>

    > Chyba nie chodziłeś jeszcze do żadnej szkoły. Ale zaczniej się choć
    > uczyć
    > czytać ;)

    Ty za to myślisz, że zjadłeś już wszystkie rozumy. Moje gratulacje. Ale
    nie ciesz się tak bardzo bo może coś Ci się tylko wydaje...

    > Bo wiesz, później nie będziesz wiedział co podpisujesz.
    > A kara za przekroczony limit i opóźnienie w spłacie karty raczej nie są
    > pisane atramentem sympatycznym i to czcionką czwórką między wierszami.

    Jeseś mocny w buzi ale to niczego nie dowodzi.
    Nieraz sprawy losowe spowodują że spłata nie dojdzie w terminie do banku.
    I znajomość regulaminu na pamięć nic Ci tu nie da choćbyś go recytował
    dyrektorowi banku stojąc na głowie.

    > Mogą coś mieć czasem trochę taniej,

    Jak chcą taniej to na pewno znajdą to bez KK. Zauważ że rabaty przy
    płaceniu KK są w tych droższych sklepach.

    > czasem szybciej.

    Co jest szybszego w płaceniu KK zamiast plaskatym electronem? Wiem wiem
    autoryzacja. Trudno, godzę się na te 15s więcej czekania przy płaceniu
    electronem.

    > Wręcz przeciwnie. Co prawda zyski nie sa wielkie, ale bez problemu można
    > je
    > osiągnąć.

    Powiedz to Tomaszowi (autorowi tego wątku) który wtopił już ca 100zł. :P

    > Patrz! Coś sensownego udało Ci się napisać ;)

    Szkoda, że tylko to zrozumiałeś. Spróbuj przeczytać mój post kilka razy
    może w końcu załapiesz o co tu chodzi. A jak nie wiesz o co, to podpowiem,
    że zwykle o kase.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 37. Data: 2005-03-02 07:23:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie ma darmowych KK. Podaj mi choć jeden przykład takiej karty.

    Niedawna oferta BZWBK, wcześniej mBank. Zwykle pod pewnymi warunkami.
    Na pewno jest/było tego więcej...
    Zobacz wątek z 1.02.2005 założony przez Marcina pt. "KK mBank Promocja -
    zenada."

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 38. Data: 2005-03-02 07:25:54
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > Dlaczego? Przy darmowej karcie limit nie gra żadnej roli.

    Przy darmowej - masz rację. Ale polemizowałem z kimś, kto twierdzi że
    zawsze, więc wziąlem pod uwagę przypadek skarajny (np Citi).
    --
    **** ****

    Przetestowano na: 2005-03-02 08:25:55

  • 39. Data: 2005-03-02 07:33:34
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > Przecież napisałem na samym początku że KK są dla ludzi zamożnych. Oni
    > dostaną duży limit i będą wydawać dużo.

    Z tak wyznaczonym zakresem jestem się w stanie zgodzić. Ale też i cóż w
    tym dziwnego. Nie każdy produkt jest dla wszystkich. Deprecjonowanie z
    tego powodu kart kredytowych, jako takich, to trochę jak potępianie
    Acury, z tego mianowicie powodu, że zwykły użytkownik Pandy nie może
    sobie na nią pozwolić.
    I żeby byłą jasność: posiadanie Acury i karty kredytowej nie oznacza, że
    posiadacz jest lepszy, podobnie jak posiadacz electrona i starego
    trabanta nie jest przez to gorszy. Po prostu używają rzeczy , produktów
    i narzędzi adekwatnych do swojego statusu.
    --
    **** ****

    Przetestowano na: 2005-03-02 08:33:34

  • 40. Data: 2005-03-02 07:59:19
    Od: "gg" <n...@m...com>

    > Niedawna oferta BZWBK, wcześniej mBank. Zwykle pod pewnymi warunkami.
    > Na pewno jest/było tego więcej...

    Zwykle darmowy okres to 1 rok a karty trzeba używać 2 lata. Wcześniejsze
    oddanie karty nie zwalnia z opłaty za drugi rok. Niestety nie mogę znaleźć
    szczególowego regulaminu promocji KK w mbanku.
    Co do BZWBK mam wyrobione zdanie ponieważ mam tam konto od co najmniej 10
    lat. Drugą tak kiepską działającą instytucję ciężko byłoby znaleźć. Bałbym
    się w tym banku wziąć kredyt nawet na kupno zapałek. A co dopiero
    "darmową"
    KK - brrrrrrrrr. A jestem ciągle klientem ponieważ od czasu do czasu
    używam
    ich do wpłacania/wypłącania większej gotówki.
    Jest to złodziejska instytucja która już nieraz naciągnęła mnie na opłaty
    niezgodne z ich własnym regulaminem.Tylko z powodu tego że bardziej cenię
    czas niż te parę złotych nie dochodziłem swoich racji. A co wyrabiałby ze
    mną gdybym miał ichnią KK? Wolę nie sprawdzać. tak że daruj sobie takie
    propozycje.

    --
    pozdr