  • 1. Data: 2012-12-29 00:55:59
    Temat: Jak Bill zatłukł płaza
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł /z głodu/
    ... no szybki ten Bill tylko zobaczymy czy on taki sprytny,
    gdy już przyjdzie czas plastikowej cofki ;)

    Pozdawiam

  • 2. Data: 2012-12-29 07:49:21
    Temat: Re: Jak Bill zatłukł płaza
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:
    > Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł /z głodu/
    > ... no szybki ten Bill tylko zobaczymy czy on taki sprytny,
    > gdy już przyjdzie czas plastikowej cofki ;)

    Może jeszcze za wcześnie na pogrzeb króla ropucha?

    Z Żabki jest jednak jakiś-tam wydruk, jakiś papier w razie reklamacji. A
    tutaj... Hm... Wspomnienie?

    No i nie każdy dysponuje stosownym urządzeniem mobilnym, a z regulaminu
    nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-12-29 09:32:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maruda napisał(a) :
> [...]

    No i płazy u nas są pod ochroną. Za znęcanie się nad nimi grozi kara :-)

    > Z Żabki jest jednak jakiś-tam wydruk, jakiś papier w razie reklamacji. A
    > tutaj... Hm... Wspomnienie?

    Słowo "sprytny" można tłumaczyć dwojako. Także jako "cwany", który
    nas wyroluje ;-)

    > No i nie każdy dysponuje stosownym urządzeniem mobilnym, a z regulaminu
    > nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

    Szukałem emulatora Androida na Windowsa XP. Jest taki program
    BlueStacks. Potrzebny jest jednak Win XP SP3. Więc nie sprawdziłem
    czy działa. Tym bardziej nie wiem czy działa Cwany Bill.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-12-29 10:47:38
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 07:49:21 +0100, Maruda napisał(a):

    > Może jeszcze za wcześnie na pogrzeb króla ropucha?

    Ja tam w życiu na terenie jego królestwa nie byłem, to nie wiem :)

    > Z Żabki jest jednak jakiś-tam wydruk, jakiś papier w razie reklamacji. A
    > tutaj... Hm... Wspomnienie?

    Hm... chargeback. BZWBK podobno podchodzi do niego sensownie, a teraz
    jeszcze oddają 7% za płatności zdalne.

    > No i nie każdy dysponuje stosownym urządzeniem mobilnym, a z regulaminu
    > nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

    Nie no, tę złotówkę to już można na stosowne ustrojstwo wydać ;)

    AK

  • 5. Data: 2012-12-29 11:00:26
    Temat: Emulowanie Re: Jak Bill zatłukł płaza
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-29 09:32, Zbynek Ltd. pisze:

    > Szukałem emulatora Androida na Windowsa XP. Jest taki program
    > BlueStacks. Potrzebny jest jednak Win XP SP3. Więc nie sprawdziłem czy
    > działa. Tym bardziej nie wiem czy działa Cwany Bill.

    Kiedyś mi wpadł w oko Android na wirtualnej maszynie (musiało boleć,
    nie?) VirtualBox od Oracle. Instalowalne pod Win i Linuxem. Ale też nie
    sprawdzałem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 6. Data: 2012-12-29 17:19:29
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Waldek" ...
    > Ano zatłukł

    Dlaczego naganiasz ?
    Przeciez to smierdzi na kilometr.

    --
    T.F.

  • 7. Data: 2012-12-29 18:28:47
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > Dlaczego naganiasz ?
    >
    > Przeciez to smierdzi na kilometr.

    No jak to dlaczego nagania? Jak w każdej piramidzie finansowej - on nie chce być tym
    ostatnim, któremu już nie wypłacą. Pisałem, że widać kolesie zapatrzyli się w
    Multikasę Plichty i liczą na to, że _ewentualny_ szwindel upiecze się tak samo, jak
    Multikasa upiekła się Plichcie (wystarczy wszak w tym pięknym kraju zmienić
    nazwisko...). Pisałem - więc założył nowy wątek...

  • 8. Data: 2012-12-29 18:56:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 09:28:47 -0800, assembea napisał(a):

> [...]
    > _ewentualny_ szwindel upiecze się tak samo, jak Multikasa upiekła się
    > Plichcie (wystarczy wszak w tym pięknym kraju zmienić nazwisko...).

    Ja bym też radził uważać. Na stronie jedyny kontakt to adres mail nawet
    żadnego telefonu nie ma.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-12-29 20:02:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kblbhv$l7v$...@n...news.atman.pl

    > Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł /z głodu/
    > ... no szybki ten Bill tylko zobaczymy czy on taki sprytny,
    > gdy już przyjdzie czas plastikowej cofki ;)

    Jakoś w Citku fotokasa nie zachwyciła Ciebie, choć Citi to nie szybki
    Bill. Ja płazów w ogóle nie karmię -- obie wiewiórki karmi moja matka.

    [tak sobie myślę... minimalna pensja idzie w górę... może by tak
    kolejną wiewiórkę do karmienia nabyć?... toż mam ojca, o czym
    stale każdy mi przypomina...]

    Chciałbym mieć taki kręgosłup:

    http://www.youtube.com/watch?v=4i9lGquoUEA

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-12-30 01:44:55
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2012-12-29 17:19, T.F. pisze:
    > "Waldek" ...
    >>
    > Dlaczego naganiasz ?
    > Przeciez to smierdzi na kilometr.

    Ja i naganianie ? - wolne żarty
    może i śmierdzi, większe smrody już na rynku były ;)
    - a w temacie :
    a / grubszej kasy raczej tam nie zamierzam wpuszczać
    b / nie obawiam się też specjalnie zdefraudowania podpiętej _debetówki_
    c / ktoś musi powąchać aby powiedzieć choćby tobie jak daleko śmierdzi ;)

    Pozdro