  • 1. Data: 2012-12-29 23:08:24
    Temat: kursy walur w r-dealer
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Raiffaise sie reklamował że miał takei super kursy wymiany walur w r-dealer,
    ze mozna kupic np chf i spłacac kredyt w innym banku. miałem to (r-dealer w
    znaczeniu) przez chwilę, ale z tego co widziałem to te kursy były
    analogiczne do kursów po jakim spłacam kredyt w chf w innym banku (rózniece
    były naprawdę nieznaczne), więc wtf? liczą że ludzie sa tacy tępi i nie
    potrafia liczyć? czy jakichś megamarketoidów zatrudnili?

  • 2. Data: 2012-12-31 13:39:02
    Temat: Re: kursy walur w r-dealer
    Od: Marek <d...@g...com>

    W dniu sobota, 29 grudnia 2012 23:08:24 UTC+1 użytkownik vvvvvv napisał:
> [...]
    >
    > były naprawdę nieznaczne), więc wtf? liczą że ludzie sa tacy tępi i nie
    >
    > potrafia liczyć? czy jakichś megamarketoidów zatrudnili?

    Moim zdaniem - Tak.
    Reklama dźwignią handlu.
    A czym się różni "panienka z bankowego okienka" od sprzedawcy hotdogów? Co z tego, że
    po bankowości, czy ekonomii, jak jest zwykłym sprzedawcą...

    To jak reklamujące się firmy z superniskimi spreadami... na Forex.
    Ja miewam ujemne, zerowe i do ok. 1pipsa plus prowizja. na locie - i wiem, że to są
    wysokie, bo dla instytucjonalnego - te wartości są dużo niższe.

    Jak widzę - 2.5 - 3pipsy pips na locie EurUSD to chce mi się śmiać.
    Szczególnie reklamujących się jako "ECN" STP z takimi wartościami. "Złodziei"
    wszędzie pełno.

  • 3. Data: 2012-12-31 17:44:27
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Marek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

[...]

    A możesz Marku podać jakichś sensownych ECNow twoim zdaniem gdzie nie trzeba
    od razu wplacac min 10 000 $ ? -
    Sorrki za mały off topic....