  • 41. Data: 2013-01-09 13:53:06
    Temat: Re: Jak Bill zatłukł płaza
    Od: gral <n...@e...pl>

    az.anonim napisał(a):
    > U mnie też dzisiaj wpadło 10% za rachunki.
    >
    > Co do regulaminu: faktycznie "dane konta" nie są zbyt jednoznaczne i musiałem
    doczytać na grupie jakie dane trzeba podać. Wystarczyłoby żeby napisali, że chodzi o
    dane konta na ktore mają dokonać zwrotu. Ale widać dopiero się uczą...

    > Teraz trzeba tylko sprawdzić w synku czy daje 5% zwrotu.

    Co ma nie dać - MCC 4900.
    Mojego rachunku z 31 gru nie ma wciąż u beneficjenta (więc i ew. premii
    nie sprawdzę tym bardziej). Ale nie wieszam żadnych psów na Bystrym
    Billu, bo na 95% to nasza wspólnotowo-mieszkaniowa księgowa jest "winna"
    opóźnieniu :)

  • 42. Data: 2013-01-09 14:01:22
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 9 Jan 2013 12:22:47 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ja donoszę, że dziś dostałem promocyjne 10% od upaida (w formie przelewu na
    > wskazany rachunek bankowy).

    Również. Jako że w promocji Citi i Fotokasy też brałem udział, mam
    nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

    AK

  • 43. Data: 2013-01-09 14:24:01
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 14:01:22 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    > Również. Jako że w promocji Citi i Fotokasy też brałem udział, mam
    > nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

    Kiedy dokonywaleś operacji i po jakim czasie dostaleś zwrot? Ja płaciłem 10 grudnia i
    do tej pory zero zwrotu z citi.

  • 44. Data: 2013-01-09 14:25:57
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:45:06 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > Płaciłeś 3 różne rachunki i dostałeś 3 x zwrot? Bo ja podzieliłem jeden rachunek na
    3 płatności i na razie dostałem zwrot za jedną płatność...

    Płaciłem 3 rachunki i dostałem zwrot za każdy z nich. Dwa z nich to de facto 1
    rachunek opłacony dwukrotnie: płatność za prąd więc na to samo subkonto z takim samym
    tytułem i kwotą.

  • 45. Data: 2013-01-09 14:36:47
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 14:24:01 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

    > Kiedy dokonywaleś operacji i po jakim czasie dostaleś zwrot? Ja płaciłem 10 grudnia
    i do tej pory zero zwrotu z citi.

    Też płaciłem za pomocą FK w tym samym dniu i na razie w Citi cisza...

    pzdrwm
    luc

  • 46. Data: 2013-01-10 19:00:51
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Dwa szybkie pytania:
    1. Zapłaciłem za wodę, bez kodu, w emailu piszą, że mogą się skontaktować w
    celu weryfikacji bo płatność "z ręki". Można prosić o link do generatora
    kodów? Zapewne poszłoby bez weryfikacji?
    2. Czy za akademik przejdzie?

  • 47. Data: 2013-01-16 00:26:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1...@4...net

    > Również. Jako że w promocji Citi i Fotokasy też brałem
    > udział, mam nadpłacony telefon na ładne kilka miesięcy :)

    Ja teraz płacę za komórkę 5 złotych na 3 miesiące.
    Stacjonarny telefon (dwa numery) mam za free od lat. :)
    Net (stacjonarny 5 Mb/s do mnie i Aero2) -- też za free,
    z tym, że jednak z dwóch kart Aer2 nawet nie jest rozpakowana.

    [kusi mnie, aby dokupić do tego tablet -- na Androidzie oczywiście]

    Gdyby tak jeszcze mieć paliwo samochodowe za free...

    [nawet nie muszę jeździć na ,,siłownię'' -- stosowne
    przyrządy mam już na podwórku]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2013-01-16 00:29:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1...@4...net

> [...]

    Stacjonarny telefon (dwa numery) mam za free od lat. :)
    Net (stacjonarny 5 Mb/s do mnie i Aero2) -- też za free,
    z tym, że jedna z dwóch kart Aer2 nawet nie jest rozpakowana.

    [kusi mnie, aby dokupić do tego tablet -- na Androidzie oczywiście]

    Za TV (kablową i naziemną cyfrową) także nie płacę. :)

    Gdyby tak jeszcze mieć paliwo samochodowe za free...

    [nawet nie muszę jeździć na ,,siłownię'' -- stosowne
    przyrządy mam już na podwórku; galerię handlową budują pod ręką...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'