  • 1. Data: 2012-12-28 09:16:15
    Temat: Zamkniecie rachunku - oplata za przelew
    Od: PJ <p...@n...noname>

    Czy przy zamykaniu rachunku walutowego bank ma prawo pobrac oplate za
    przelew srodkow na wskazane przez klienta konto w innym banku?

  • 2. Data: 2012-12-28 18:44:45
    Temat: Re: Zamkniecie rachunku - oplata za przelew
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PJ wrote:
    > Czy przy zamykaniu rachunku walutowego bank ma prawo pobrac oplate za
    > przelew srodkow na wskazane przez klienta konto w innym banku?

    a dlaczego by nie?
    zgodnie z cennikiem

  • 3. Data: 2012-12-28 21:03:21
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote on 2012-12-28_18:44

    > a dlaczego by nie? zgodnie z cennikiem

    Jakby to powiedzieć... ? Bzdura. Saldo zamnknięcia bank ma
    obowiązek przelać na wskazane przez klienta konto.
    W życiu jeszcze żaden bank za to nie pobrał ode mnie pieniędzy...

    witrak()

  • 4. Data: 2012-12-28 22:40:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witrak() wrote:
    > witek <w...@g...pl.invalid> wrote on 2012-12-28_18:44

    > Jakby to powiedzieć... ? Bzdura. Saldo zamnknięcia bank ma
    > obowiązek przelać na wskazane przez klienta konto.

    Ma obowiazek zwrocic, czyli na pewno "jakos" wypłacic. W kasie lub w
    inny sposob jaki klient wskaze.
    ale nie jest napisane, ze za darmo.
    Nie wiem jaki zapis jest dokładnie w ustawie czy mowi

    > W życiu jeszcze żaden bank za to nie pobrał ode mnie pieniędzy...

    co nie znaczy, ze mu nie wolno.

  • 5. Data: 2012-12-28 22:41:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:
    > Nie wiem jaki zapis jest dokładnie w ustawie czy mowi

    ... o zwrocie czy o przelewie bankowym.

  • 6. Data: 2012-12-29 12:52:00
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > Jakby to powiedzieć... ? Bzdura. Saldo zamnknięcia bank ma
    > obowiązek przelać na wskazane przez klienta konto.
    > W życiu jeszcze żaden bank za to nie pobrał ode mnie pieniędzy...

    polbank pobiera

    erator/

  • 7. Data: 2012-12-29 17:00:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-12-29 12:52, zlotowinfo pisze:

    > polbank pobiera

    AFAIR BZWBK też.

    K.

    --