    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak Bill zatłukł płaza
    Date: Sat, 29 Dec 2012 09:32:38 +0100

    Maruda napisał(a) :
> [...]

    No i płazy u nas są pod ochroną. Za znęcanie się nad nimi grozi kara :-)

    > Z Żabki jest jednak jakiś-tam wydruk, jakiś papier w razie reklamacji. A
    > tutaj... Hm... Wspomnienie?

    Słowo "sprytny" można tłumaczyć dwojako. Także jako "cwany", który
    nas wyroluje ;-)

    > No i nie każdy dysponuje stosownym urządzeniem mobilnym, a z regulaminu
    > nie wynika, że działa to z normalnego komputera...

    Szukałem emulatora Androida na Windowsa XP. Jest taki program
    BlueStacks. Potrzebny jest jednak Win XP SP3. Więc nie sprawdziłem
    czy działa. Tym bardziej nie wiem czy działa Cwany Bill.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]