  • 1. Data: 2012-12-28 19:17:26
    Temat: Jaki Elixir 31.XII?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!
    Krótko: czy są ustalone jakieś konkretne i niestandardowe godziny sesji
    elixir na poniedziałek 31.XII, czy każdy bank ustala swoje zasady?
    Szukam ujednoliconej informacji i coś nie mogę znaleźć...
    pwz

  • 2. Data: 2012-12-28 22:23:43
    Temat: Re: Jaki Elixir 31.XII?
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Krótko: czy są ustalone jakieś konkretne i niestandardowe godziny sesji
    > elixir na poniedziałek 31.XII, czy każdy bank ustala swoje zasady? Szukam
    > ujednoliconej informacji i coś nie mogę znaleźć...

    Sesje eliksir pozostają bez zmian, ale każdy bank może ustalić zasady w jaki
    sposób będzie (lub nie będzie) z nich korzystać. Nie słyszałem by jakiemuś
    bankowi udało się przesunąć sesję, a na pewno nie na jeden dzień i nie z tak
    błahego powodu jak sylwester ;-)

  • 3. Data: 2012-12-28 22:37:17
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Sesje eliksir pozostają bez zmian,

    Bez zmian ale zgodnie z regulaminem w ostatnim dniu rozliczeniowym w roku
    nie przeprowadza się sesji wieczornej.

  • 4. Data: 2012-12-28 23:19:56
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    pwz pisze:

    > Krótko: czy są ustalone jakieś konkretne i niestandardowe godziny sesji
    > elixir na poniedziałek 31.XII, czy każdy bank ustala swoje zasady?
    > Szukam ujednoliconej informacji i coś nie mogę znaleźć...

    Oczywiście zależy od banku, ale ujednolicona informacje jest taka, że
    nie ma trzeciej sesji. :-)
    Zresztą w Wigilię chyba też. :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2012-12-29 08:22:23
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-12-28 22:37, Marcepan pisze:

    > Bez zmian ale zgodnie z regulaminem w ostatnim dniu rozliczeniowym w
    > roku nie przeprowadza się sesji wieczornej.

    OK, dziękuję za pomoc. O to mi właśnie chodziło - jest szansa, że
    przelew na którym mi zależy dojdzie na miejsce.
    pwz

  • 6. Data: 2012-12-30 00:16:26
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2012 23:19:56 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > nie ma trzeciej sesji. :-)

    ciekawe jaka jest tego przyczyna , jesli chyba to dzieje sie automatycznie,
    komputery wyłączają ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/slides/foto_Kielce_110.p
    hp

  • 7. Data: 2012-12-30 12:35:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 00:16:26 +0100, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)"
    <a...@m...www.pl> wklepał(-a):

    >ciekawe jaka jest tego przyczyna , jesli chyba to dzieje sie automatycznie,
    >komputery wyłączają ?

    KIR nie zatrudnia jeszcze wyłącznie androidów.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 8. Data: 2012-12-31 08:02:00
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 12:35:25 +0100, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Dnia Sun, 30 Dec 2012 00:16:26 +0100, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)"
    > <a...@m...www.pl> wklepał(-a):

    > KIR nie zatrudnia jeszcze wyłącznie androidów.

    niby racja, przez tych kilka godzin można się obyć bez przelewów, bo już
    chciałem porównywac prace w KIR z energetyką, komunikacją, ochroną,
    wodociągami itp

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index5.php

  • 9. Data: 2012-12-31 11:14:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > ciekawe jaka jest tego przyczyna , jesli chyba to dzieje sie automatycznie,
    > komputery wyłączają ?

    O ile pamiętam - takie rozwiązanie wprowadzono na prośbę banków. :-)

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2013-01-08 08:53:29
    Od: MacGregor <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 grudnia 2012 08:02:00 UTC+1 użytkownik Krzysztof 'kw1618'
    (W-wa) napisał:

    > niby racja, przez tych kilka godzin można się obyć bez przelewów, bo już
    > chciałem porównywac prace w KIR z energetyką, komunikacją, ochroną,
    > wodociągami itp

    KIR nie ma problemów z 3-ma sesjami. Mają je banki, bo muszą czekać z zamknięciem
    roku do późnego wieczora, a z szampana bąbelki uciekają.;-)