  • 11. Data: 2012-12-30 02:31:12
    Temat: Re: Jak Bill zatłukł płaza
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2012-12-29 18:56, xbartx pisze:

    > Ja bym też radził uważać. Na stronie jedyny kontakt to adres mail nawet
    > żadnego telefonu nie ma.

    Ostrożnym to trzeba_być_ zawsze, no a póki co,
    to takich hmm ... "krzako-partnerow-MC" ?
    jest więcej i jak widać uPayd jest jednym z nich.

    Pozostaje mieć wiarę, nadzieje (i miłość ? )
    ze MC stosuje jakieś sensowne kryteria przy doborze partnerów ;)

    http://www.mastercardmobile.pl/home/partnerzy

    Pozdro

  • 12. Data: 2012-12-30 02:37:49
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Jakoś w Citku fotokasa nie zachwyciła Ciebie, choć Citi to nie szybki
    > Bill. Ja płazów w ogóle nie karmię -- obie wiewiórki karmi moja matka.

    Jak widać nie każdy ma się kim wyręczyć w karmieniu ;)
    Ja karmie samodzielnie, a że liczba gęb do wykarmienia wzrosła
    to sporadycznie gdy zajdzie potrzeba korzystam z plaza, a teraz testowo
    z bila

    Pozdro

  • 13. Data: 2012-12-30 02:47:43
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Ja bym też radził uważać. Na stronie jedyny kontakt to adres mail nawet
    > żadnego telefonu nie ma.

    Jednak można cóś wiecej wygrzebać
    - jak kto z W-wy to może looknąć co jest pod tym adresem i podzielić sie
    wiedzą

    Usługodawcą usług opisanych w Regulaminie jest spółka uPaid z siedzibą w
    Warszawie przy ulicy Mickiewicza 27/179 wpisaną do rejestru handlowego
    prowadzonego przez XII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Warszawie
    pod numerem KRS 0000387683, NIP 525-250-78-99, Regon 142961695

  • 14. Data: 2012-12-30 20:10:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kbo5su$b26$...@n...news.atman.pl

    > Jak widać nie każdy ma się kim wyręczyć w karmieniu ;)

    [Co to za żona, która nie nakarmi kilku wiewiórek. :)
    Ale po co mam mu to mówić?...]

    No tak...

    > Ja karmie samodzielnie, a że liczba gęb do wykarmienia wzrosła
    > to sporadycznie gdy zajdzie potrzeba korzystam z plaza, a teraz testowo z bila

    Ja na razie z billego rezygnuję. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-12-30 20:12:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kbo2pn$8ad$...@n...news.atman.pl

    > c / ktoś musi powąchać aby powiedzieć choćby tobie jak daleko śmierdzi ;)

    To (co napisałeś) jest prawdą -- i za to (że testujesz) jesteśmy Ci wdzięczni.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-12-30 20:19:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 grudnia 2012 18:56:49 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Ja bym też radził uważać. Na stronie jedyny kontakt to adres mail nawet
    >
    > żadnego telefonu nie ma.
    Ryzyko chyba niewielkie- jakby co to chargeback i niech się Sync czy inny wiśniodawca
    buja;)

  • 17. Data: 2013-01-02 11:54:02
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-12-29 00:55, Waldek pisze:
    > Ano zatłukł - rzucił orzechami dla wiewiórek i płaz zdechł /z głodu/

    Mój bil nie zapłacił moich rachunków i 10% też nie dał.

    --
    radar

  • 18. Data: 2013-01-02 12:12:57
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Sty, 11:54, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:

    > M j bil nie zap aci moich rachunk w i 10% te nie da .

    Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się
    jakoś?

    pzdrwm
    luc

  • 19. Data: 2013-01-02 12:27:55
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-02 12:12, luc pisze:
    > Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się
    > jakoś?

    Nie składałem jeszcze reklamacji. Ile trwa charge back?

    --
    radar

  • 20. Data: 2013-01-02 13:50:04
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 2 stycznia 2013 12:12:57 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > Mam tak samo. Płaciłem 21ego grudnia i w RWE pustki. Wytłumaczyli się
    >
    > jakoś?

    Czyli omijać szerokim łukiem. A co sądzicie o Mobilnych Płatnościach? Wygląda na tę
    samą (a przynajmniej powiązaną) stajnię. Dwukrotnie przez nich płaciłem za net i
    wszystko póki co OK.