  • 1. Data: 2010-06-17 08:11:23
    Temat: JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rzeczowy, z pasją, od wielu lat wierny wartościom, które tak naprawdę są
    każdemu bliskie. Wystarczy chwilę pomyśleć - dla każdego ważna jest rodzina,
    każdy chce wiedzieć na co pracuje i nikt nie chce płacić niewolniczych
    podatków. A więc nic prostszego - wystarczy zagłosować na JKM :) A potem
    trzymać kciuki, żeby mu sił i zdrowia starczyło, aby się przebić przez
    betonowych socjalików reprezentowanych przez pozostałych kandydatów, którym
    tylko wydaje się, że nie są komunistami i wciskają ludziom tę ciemnotę.

    http://korwin-mikke.pl/wideo/pokaz/stracony_glos_na_
    kaczynskiego_i_komorowskiego_/791

  • 2. Data: 2010-06-17 08:40:44
    Temat: Re: JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

    Jesteś kolejnym forumowiczem, który lubi bujać w obłokach.
    Nie martw się z wiekiem to przechodzi :-)
    XIX-wieczny kapitalizm, monarchia i dyktatura to mrzonki które od lat
    niezmiennie propaguje J.K.Mikke i UPR są NIEMOŻLIWE do wprowadzenia w XXI wieku.
    Dlaczego niemożliwe? Bo mają tylko 1-2% społecznego poparcia takich fanatyków
    jak Ty, Endriu czy sys29.

    p.s. J.K.Mikke nie jest politykiem tylko publicystą i felietonistą.
    Realna polityka prowadzona w kraju gdzie żyje 38 mln obywateli jest bez
    porównania bardziej skomplikowana niż czarno-biała utopia głoszona przez UPR.
    Niestety tak jest i przekonasz się o tym boleśnie w niedzielę wieczorem gdy
    dowiesz się, JKM uzyskał ok. 2% głosów.

  • 3. Data: 2010-06-17 08:43:28
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > UPR. Niestety tak jest i przekonasz się o tym boleśnie w niedzielę
    > wieczorem gdy dowiesz się, JKM uzyskał ok. 2% głosów.

    Łagodnie powiem tak. Do Grecji z Tobą, albo od razu do Hadesu :)
    Argumentów nie będę przedstawiał, bo do Was i tak nie trafiają.

    Pozdrawiam,
    RM.

  • 4. Data: 2010-06-17 08:48:29
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko wydaje się, że nie są komunistami i wciskają ludziom tę ciemnotę.

    Mimo, że bardzo go nie lubię ( jego niektóre wypowiedzi wywoływały u mnie
    obrzydzenie ), to chyba jednak na niego zagłosuję. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 5. Data: 2010-06-17 08:58:30
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Robert <w...@w...pl> napisał(a):

    Łagodnie powiem tak. Do Grecji z Tobą, albo od razu do Hadesu :)
    Argumentów nie będę przedstawiał, bo do Was i tak nie trafiają.

    Nie przedstawiasz argumentów bo ich nie masz.
    Hasła o niskich podatkach i o "wolności" to za mało aby zdobyć szerokie
    poparcie społeczne.
    Czy sądzisz, że społeczeństwo zaakceptowało by policyjno-wojskową dyktaturę w
    XIX wieku ???

    p.s. A niby dlaczego do Grecji? Polski dług publiczny to ok. 53% PKB a Grecji
    115% więc nie pisz bzdur.

  • 6. Data: 2010-06-17 09:01:46
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Oczywiście miało być w XXI wieku a nie w XIX w.

    p.s. Żeby było jasne to jest wiele słusznych i interesujących elementów w
    programie UPR ale jako całość to jedna wielka mrzonka, niestety.

  • 7. Data: 2010-06-17 10:16:56
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

> [...]
    > dyktaturę w XIX wieku ???
    > p.s. A niby dlaczego do Grecji? Polski dług publiczny to ok. 53% PKB a

    Z całym szacunkiem, bo nie chcę tematu niepotrzebnego rozwijać.
    Dyktaturę policyjną masz w tej chwili. Jak tego nie widzisz, to załóż
    okulary,
    albo wyjdź z lasu.

    Banda urzędasów, czekająca na twoje potknięcia. Sterta niejasnych przepisów.
    Poczytaj dzisiejszą prasę, gdzie skarbówka już gębę cieszy by upominać się
    nawet
    o 5 lat wstecz w sprawie podatku od finansowanych przez firmy abonamentów
    medycznych.

    Wcześniej CBA, które ma uzyskać dostęp do informacji intymnych.
    W nocy przegłosowana ustawa o nowych prawach dla pracowników socjalnych.
    Takich argumentów mógłbym wymieniać dziesiątki.

    Wydaje mi się, że piszesz nie o JKM. Również nie zgadzam się z jego
    wszystkimi poglądami,
    ale piszesz mega bzdurę oskarżając go o policyjno-wojskową dyktaturę.

    Póki co, to od 89r. ja widzę coraz to mniej swobody i więcej państwa
    policyjnego.
    Prowadzę firmę i znam problemy przedsiębiorców.

    Czytam to forum i potwórzę ponownie. Sądząc po Twoich postach, śmiem
    stwierdzić, żeś łebski gość.
    Czy Twoje kontry wynikają z jakiegoś przymusu czy jak?
    Ktoś czyta Twoje posty i z nich rozlicza?

    Wybory zapewne wygra albo Komorowski albo Kaczyński. Przecież 90% ludu
    głosuje
    tak jak chcą media. Dziwne, że wielu zgadza się z poglądami chociażby JKM,
    ale boi się na niego zagłosować.

    RM.

  • 8. Data: 2010-06-17 10:49:57
    Od: x <l...@p...fm>

    zobaczcie wyniki sondy na stooq, co ciekawe wielu moich znajomych od lat
    glosuje na korwina a wyniki caly czas oscyluja wokol bledu statystycznego

  • 9. Data: 2010-06-17 10:57:56
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 2010-06-17 12:49, x pisze:
    > zobaczcie wyniki sondy na stooq, co ciekawe wielu moich znajomych od lat
    > glosuje na korwina a wyniki caly czas oscyluja wokol bledu statystycznego

    Jak weźmiesz statystycznego lekarza, to większość jego znajomych to też
    lekarze, a jednak stanowią oni tylko mały procent społeczeństwa.

  • 10. Data: 2010-06-17 11:01:42
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

    "x" <l...@p...fm> wrote in message
    > zobaczcie wyniki sondy na stooq, co ciekawe wielu moich znajomych od lat
    > glosuje na korwina a wyniki caly czas oscyluja wokol bledu statystycznego

    Z tego co widzę Korwin jest na pierwszym miejscu, masz na myśli stronę
    stooq.pl ?

    http://stooq.pl/sonda/

    --
    Radek