  • 1. Data: 2010-06-16 11:35:40
    Temat: numer zlecenia
    Od: "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl>

    Witam

    Zlecilem sprzedaz BIOTON jakies 2 tygodnie temu po 0,22
    Czasami kurs wskakuje na 0,22 ale zanim sie to wszystko przemieli to pewnie
    jeszcze troche to potrwa.

    Mam pytanko czy mając numer zlecenia, biuro maklerskie powie mi gdzie mniej
    wiecej w kolejce jest moje zlecenie?

    Smierć trolom

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-16 11:42:04
    Temat: Re: numer zlecenia
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Zlecilem sprzedaz BIOTON jakies 2 tygodnie temu po 0,22
    > Czasami kurs wskakuje na 0,22 ale zanim sie to wszystko przemieli to
    > pewnie jeszcze troche to potrwa.

    Dzisiaj realizowane są zlecenia z 17.05 więc chyba trochę poczekasz.

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-06-16 11:47:10
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    >
    > Mam pytanko czy mając numer zlecenia, biuro maklerskie powie mi gdzie
    > mniej wiecej w kolejce jest moje zlecenie?

    powie Ci

  • 4. Data: 2010-06-16 11:50:47
    Od: "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl>

    > Dzisiaj realizowane są zlecenia z 17.05 więc chyba trochę poczekasz.
    >
    > --
    > marfi

    Moge wiedziec gdzie to sprawdziłeś?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-16 12:27:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Moge wiedziec gdzie to sprawdziłeś?

    W arkuszu zleceń...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-06-16 13:08:06
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    finfo.pl

    znajdziesz swoje po dacie i wolumenie

    pozdr
    haze

  • 7. Data: 2010-06-16 16:21:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "haze" <a...@t...net.pl> wrote in message news:hvaifs$oa2$1@news.onet.pl...
    > finfo.pl
    >
    > znajdziesz swoje po dacie i wolumenie
    >
    > pozdr
    > haze

    ale nie zdziw sie jak znadziesz go w innym miejscu niz złożyłeś (data)
    No np 5 dniu później... juz parę razy ktoś raportował takie kwiatki.
    BM sobie anulował i złożył ponownie. Nie moge tego inaczej wyjaśnić jak
    chęcią przepuszczenia koleżki w kolejce.

    george

  • 8. Data: 2010-06-17 06:25:14
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > BM sobie anulował i złożył ponownie. Nie moge tego inaczej wyjaśnić jak
    > chęcią przepuszczenia koleżki w kolejce.

    Zgadza się - takie rzeczy się zdarzają. Ale myślę, że KNF się ucieszy jak im
    w końcu ktoś podstawi coś do roboty. Będzie można się wykazać ;)
    Dombrek

  • 9. Data: 2010-06-17 06:30:52
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    MNE <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jeszcze troche to potrwa.
    >
    > Mam pytanko czy mając numer zlecenia, biuro maklerskie powie mi gdzie mniej

    Przecież jest jawnie w necie:

    http://mojeinwestycje.interia.pl/gie/notgpw/notc/c_a
    kcje

    Wciskasz na nazwę Bioton

    i pod napisem "Tego nie dowiesz się BM"
    masz przyciski Zlecenia kupna - Zlecenia sprzedaży.

    Lista po 10 sztuk więc łatwo wiesz który jesteś w kolejce i czy
    ktoś nie wlazł przed ciebie.
    Po złożeniu zlecenia zobaczysz się po 15 min na godzinie
    złożenia zlecenia.

    Andrzej.