  • 41. Data: 2010-06-18 15:12:55
    Temat: Re: JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Jun 2010 16:17:30 +0200, w
    <4c1b8010$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>, Jan Werbiński
    <j...@t...bez.mai.la> napisał(-a):

    > Nie, żaden nie był i nie będzie wzorowy.
    > Chyba, że ja.
    > Ale co z tego, że nie był?

    To JKM twierdzi, że jest wręcz ozdrawiaczam gospodatki.
    To ja się pytam, gdzie i kogo już ozdrowił.

  • 42. Data: 2010-06-18 18:47:11
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    <j...@t...bez.mai.la> napisał(-a):

    > Nie, żaden nie był i nie będzie wzorowy.
    > Chyba, że ja.
    > Ale co z tego, że nie był?

    To JKM twierdzi, że jest wręcz ozdrawiaczam gospodatki.
    To ja się pytam, gdzie i kogo już ozdrowił.
    =====================

    On, ani żaden z jego konkurentów nikogo nie ozdrowił. Są równi.
    Jego przewaga polega na tym, że ma czasem świetne pomysły, a inni tylko
    słodko opowiadają banały.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 43. Data: 2010-06-19 08:14:38
    Od: Robert <r...@r...pl>

    W dniu 2010-06-18 09:14, XXL pisze:

    > p.s. Mam dodatkowe pytanie do Ciebie, sys29, Endriu i innych zagorzałych
    > zwolenników JKM: ile razy byliście na spotkaniach z Korwinem "na żywo" ???
    >
    > Ja byłem 4 albo 5 razy w latach 90-tych więc dość dokładnie znam jego retorykę
    > i "bajer".

    Byłem niedawno w Gdańsku. Rozwiń swoją myśl.

    RM.

  • 44. Data: 2010-06-20 19:13:46
    Od: x <l...@p...fm>

    > Ja byłem 4 albo 5 razy w latach 90-tych więc dość dokładnie znam jego retorykę
    > i "bajer".

    Ten bajer to zdrowy rozsadek i oparcie na naturalnych prawach, za duzo
    dla XXL w sam raz dla 3% glosujacych.

  • 45. Data: 2010-06-20 19:20:22
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 20 Jun 2010 21:13:46 +0200, x <l...@p...fm> wrote:

    >Ten bajer to zdrowy rozsadek i oparcie na naturalnych prawach, za duzo
    >dla XXL w sam raz dla 3% glosujacych.

    A czy ten "zdrowy rozsądek" był gdzieś w praktyce przetestowany?
    Choćby na szczurach?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 46. Data: 2010-06-20 19:34:51
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > A czy ten "zdrowy rozsądek" był gdzieś w praktyce przetestowany?
    > Choćby na szczurach?

    Masz rację, nie był, a powinien zostać przetestowany. I będzie, ale wtedy
    gdy już wszyscy Polacy poczują się jak szczury.

    Ale na razie, przed drugą turą, cytując nocnych zmienników, policzmy głosy.
    Lub cytując Annę Walentynowicz - musimy policzyć się na nowo.

    kc

  • 47. Data: 2010-06-20 19:46:25
    Od: sorden <s...@s...com>

    XXL wrote:

> [...]
    > zwolenników JKM: ile razy byliście na spotkaniach z Korwinem "na żywo" ???
    >
    > Ja byłem 4 albo 5 razy w latach 90-tych więc dość dokładnie znam jego

    I co gorsza, JKm nie zmienia co pol roku pogladow, prawda ?

    --
    in

  • 48. Data: 2010-06-20 19:48:13
    Od: sorden <s...@s...com>

    Maciej Bojko wrote:

    > A czy ten "zdrowy rozsądek" był gdzieś w praktyce przetestowany?
    > Choćby na szczurach?

    USA. Na ludziach. W skrocie od dzikich prerii do swiatowej potegi w de facto
    200-300 lat, komus jeszcze to sie udalo ?

    --
    in

  • 49. Data: 2010-06-20 20:45:25
    Od: sorden <s...@s...com>

    r...@k...pl wrote:

    > Korwin specjalnie inny nie jest. Z tym, że on jest zakochany w swojej
    > chorej ideologii, a nie w pieniążkach.

    Z ust socjalisty to brzmi jak komplement ;)

    --
    in

  • 50. Data: 2010-06-20 20:57:23
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Korwin specjalnie inny nie jest. Z tym, że on jest zakochany w swojej chorej
    > ideologii, a nie w pieniążkach.

    Lepszego komplementu nie mogłeś JKM-owi wystawić....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/