  • 1. Data: 2010-06-16 18:50:27
    Temat: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Agniesiu poczytaj sobie :)

    wtorek 15 lipca 2008 23:56
    Totalna prywatyzacja szpitali
    http://dziennik.pl/polityka/article208535/Totalna_pr
    ywatyzacja_szpitali.html

    Całus z języczkiem, dla naszej ulubionej sędziny.

    J.

  • 2. Data: 2010-06-16 19:06:23
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:
> [...]
    > http://dziennik.pl/polityka/article208535/Totalna_pr
    ywatyzacja_szpitali.html

    > Całus z języczkiem, dla naszej ulubionej sędziny.

    Agniesiu, poczytaj jeszcze to:

    -----------------
    * PAP/Rynek Zdrowia* 2008-09-15 09:23:00

    Platforma ma pomysł jak prywatyzować szpitale, nawet jeśli prezydent
    sprzeciwi się ustawie nakazującej obligatoryjne przekształcanie lecznic
    w spółki. - Już dziś samorządy mogą przekształcać ZOZ-y w spółki, choć
    to żmudne. Premier może dać samorządom wędkę finansową: pomoc w
    oddłużeniu przekształcanego ZOZ-u - mówi Gazecie Wyborczej
    przewodniczący klubu PO, Zbigniew Chlebowski.

    Chodzi o ustawę zmuszającą samorządy do przekształcenia szpitali ZOZ-ów
    w spółki prawa handlowego. Miałyby dwa lata - licząc od 1 stycznia 2009
    r. - na wykonanie tej operacji we wszystkich 1650 ZOZ-ach. Potem
    samorządy mogłyby - gdyby zechciały - sprzedać je prywatnym inwestorom.

    Platforma przekonuje, że taki szpital miałby wreszcie realnego
    właściciela, który dbałby o jakość usług i pilnował finansów (według
    szacunków publiczne ZOZ-y mają dziś ok. 9 mld zł długów). A pacjenci -
    nadal leczeni w ramach kontraktów z NFZ, czyli bez wykładania pieniędzy
    z ich kieszeni - tylko by na tym zyskali.

    Według nieoficjalnych informacji gazety rząd w projekcie
    przyszłorocznego budżetu chce przeznaczyć na takie oddłużanie 2,7 mld
    zł. I jeśli ustawy nie będzie, powie samorządom: - Mamy dla was
    pieniądze na oddłużenie szpitali, ale damy je pod warunkiem
    przekształcania je w spółki.

    - Te pieniądze mogą pójść do marszałków województw w ramach tzw.
    kontraktów wojewódzkich - powiedziała "GW" jedna z wtajemniczonych w
    plan osób. Kontrakty to zadania samorządów zlecane przez państwo (jest
    nim np. warszawskie metro).

    Spółki mają to siebie, że upadają...a potem wiecie, co następuje?...

    -------------------------

    Agniesiu - o tobie piszą w gazecie. Bronek przemówił:

    "Sędzia jeszcze jest rozgrzany, załatwimy tę sprawę szybko"
    http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/
    ,1,3283114,aktualnosc.html

    J.

  • 3. Data: 2010-06-16 19:11:25
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    http://dziennik.pl/polityka/article208535/Totalna_pr
    ywatyzacja_szpitali.html

    cytat:
    'Negatywne treści na temat A.M. są sprzeczne z zasadami
    współżycia społecznego'.

    http://www.serwisprawa.pl/usenet/polska/nauki-i-spra
    wy-
    spoleczne/prawo,91020,sedzina-a-matlak

    kc

  • 4. Data: 2010-06-16 19:13:55
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:
> [...]
    > http://dziennik.pl/polityka/article208535/Totalna_pr
    ywatyzacja_szpitali.html

    > Całus z języczkiem, dla naszej ulubionej sędziny.

    Lubię tą sędzinę, bo miło wspominam jej wyrok w sprawie GW - Stanisław
    Remuszko:

    A o to właśnie uzasadnienie wyroku Agniesi:
    "Negatywne treści na temat Adama Michnika redaktora naczelnego Gazety
    Wyborczej oraz wydawcy tej gazety Agory S.A. są sprzeczne z zasadami
    współżycia społecznego."

    J.

  • 5. Data: 2010-06-16 19:18:13
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > "Negatywne treści na temat Adama Michnika redaktora naczelnego Gazety
    > Wyborczej oraz wydawcy tej gazety Agory S.A. są sprzeczne z zasadami

    Musiałeś zepsuć? Nie wystarczyłoby A.M.? (czytaj ... - co chcesz)

    pozdrawiam
    kc

  • 6. Data: 2010-06-16 19:18:15
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Ty ogólnie nie kumasz co i jak, prawda? Chciałeś być błyskotliwy?

    Sędzia powiedziała w uzasadnieniu wyroku, że program PO, to zupełnie coś
    innego niż program Komorowskiego.

    Przytaczasz link do programu PO.
    Wyrok dotyczył osoby i programu Komorowskiego.
    [PO] nie jest równe [Komorowski]

    Życzę nauczenia się czytania ze zrozumieniem, nauczenia się logiki i żebyś
    nie robił sobie obciachu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2010-06-16 19:23:41
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > [PO] nie jest równe [Komorowski]
    >
    > Życzę nauczenia się czytania ze zrozumieniem, nauczenia się logiki i

    Hehehehe, Program Komorowskiego, to zupełnie co innego niż program PO?

    Haha, mam coraz gorszą opinię o inteligencji elektoratu Platformy
    Obywatelskiej.

    Zapodaj może link do tego tzw. "programu" Komorowskiego.

    J.

  • 8. Data: 2010-06-16 19:29:40
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hehehehe, Program Komorowskiego, to zupełnie co innego niż program PO?

    Tak. W kontekście sprawy sądowej to zupełnie coś innego i w uzasadnieniu
    wyroku jest to jasno wytłumaczone.
    Wyrok dotyczył programu Komorowskiego. Ty piszesz o PO w kontekście wyroku.

    Rozumiesz? (retoryczne)

    > Haha, mam coraz gorszą opinię o inteligencji elektoratu Platformy
    > Obywatelskiej.

    Ja też.
    O Twojej inteligencji również.

    > Zapodaj może link do tego tzw. "programu" Komorowskiego.

    Komorowski, Kaczyński, PIS, PO nawet jak mają programy, to i tak się
    skompromitowali nie dotrzymując poprzednich obietnic wyborczych. Nie
    interesuje mnie więc poszukiwanie ich nowych programów.

  • 9. Data: 2010-06-16 19:29:54
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

> [...]
    > [PO] nie jest równe [Komorowski]
    >
    > Życzę nauczenia się czytania ze zrozumieniem, nauczenia się logiki i żebyś

    Ja też nie kumam. Weź mi to i logicznie wytłumacz. B.K. jest członkiem PO.
    PO chce totalnej prywatyzacji służby zdrowia. B.K. nie chce prywatyzacji.
    B.K. nie należy do PO. Kto nie z PO ten z PiS. B.K. należy do PiS.

    Nie, kurna całkiem się pogubiłem, weź i mi to logicznie wytłumacz

    pozdrawiam
    kc

  • 10. Data: 2010-06-16 19:36:20
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > wyroku jest to jasno wytłumaczone.
    > Wyrok dotyczył programu Komorowskiego. Ty piszesz o PO w kontekście wyroku.

    Podaj link do programu Komorowskiego!

    Partia, jest to organizacja jednocząca ludzi o tych samych poglądach,
    więc jeśli koleś należy do PO, to ma ten sam pogląd na najważniejsze
    sprawy. Sorry, ale takie naciągane uzasadnienia mnie nie przekonują.

    J.