    From: "Robert" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
    Date: Thu, 17 Jun 2010 12:16:56 +0200

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hvco3m$m68$1@inews.gazeta.pl...
    > Robert <w...@w...pl> napisał(a):
    > Łagodnie powiem tak. Do Grecji z Tobą, albo od razu do Hadesu :)
    > Argumentów nie będę przedstawiał, bo do Was i tak nie trafiają.
    > Nie przedstawiasz argumentów bo ich nie masz.
    > Hasła o niskich podatkach i o "wolności" to za mało aby zdobyć szerokie
    > poparcie społeczne.
    > Czy sądzisz, że społeczeństwo zaakceptowało by policyjno-wojskową
    > dyktaturę w XIX wieku ???
    > p.s. A niby dlaczego do Grecji? Polski dług publiczny to ok. 53% PKB a
    > Grecji 115% więc nie pisz bzdur.

    Z całym szacunkiem, bo nie chcę tematu niepotrzebnego rozwijać.
    Dyktaturę policyjną masz w tej chwili. Jak tego nie widzisz, to załóż
    okulary,
    albo wyjdź z lasu.

    Banda urzędasów, czekająca na twoje potknięcia. Sterta niejasnych przepisów.
    Poczytaj dzisiejszą prasę, gdzie skarbówka już gębę cieszy by upominać się
    nawet
    o 5 lat wstecz w sprawie podatku od finansowanych przez firmy abonamentów
    medycznych.

    Wcześniej CBA, które ma uzyskać dostęp do informacji intymnych.
    W nocy przegłosowana ustawa o nowych prawach dla pracowników socjalnych.
    Takich argumentów mógłbym wymieniać dziesiątki.

    Wydaje mi się, że piszesz nie o JKM. Również nie zgadzam się z jego
    wszystkimi poglądami,
    ale piszesz mega bzdurę oskarżając go o policyjno-wojskową dyktaturę.

    Póki co, to od 89r. ja widzę coraz to mniej swobody i więcej państwa
    policyjnego.
    Prowadzę firmę i znam problemy przedsiębiorców.

    Czytam to forum i potwórzę ponownie. Sądząc po Twoich postach, śmiem
    stwierdzić, żeś łebski gość.
    Czy Twoje kontry wynikają z jakiegoś przymusu czy jak?
    Ktoś czyta Twoje posty i z nich rozlicza?

    Wybory zapewne wygra albo Komorowski albo Kaczyński. Przecież 90% ludu
    głosuje
    tak jak chcą media. Dziwne, że wielu zgadza się z poglądami chociażby JKM,
    ale boi się na niego zagłosować.

    RM.