    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: J. Cleese w reklamie BZ WBK
    Date: Sun, 24 Feb 2008 01:23:30 -0800 (PST)

    On 24 Lut, 10:07, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > widzialem wczoraj w TV - normalnie belkot.
    > Nie wiadomo o co chodzi.
    >
    > reklama ma docierac do potencjalnego klienta w chwili, gdy zuje
    > kanapke przegladajac gazete i katem oka spoglada na telewizor.

    Teraz w spokoju i skupieniu obejrzalem sobie na zalaczonym linku -
    swietne.
    Natomiast wczoraj w tv, w gronie rodzinnym, z nieczytelnym
    tlumaczeniem gdzies u dolu ekranu - 0 zrozumienia, mimo, ze wiedzialem
    ze taka reklama jest szykowana i zgrubsza znalem z zapowiedzi jej
    tresc.

    Zanim reklama sie opatrzy i bedzie rozpoznawalna, powinno sie ja
    rozbudowac (wiem - koszty wyswietenia drastycznie wzrosna) o dialog po
    polsku "odpowiadajacy" na wiekszosc kwestii aktora "Tak, wiemy, ze ma
    pan ciotke w Polsce"
    "Tak, wiemy, ze lubi pan pierogi"

    W dadatku, szczerze mowiac, nie kojarze tego aktora. Tj wiem kto to
    jest, bo czytalem zapowiedzi spota, ale na ulicy bym go nie poznal,
    ani nie jest specjalnie rozpoznawalny poza swoim wlasnym programem.