  • 41. Data: 2004-04-18 17:56:19
    Temat: Re: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-18 14:14, Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:
    > Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:

    > PKO BP coraz bardziej mi się podoba.

    Kwestia gustu. Kiedys w blekitnym wiezowcu (W-wa) poszedlem do automatu
    PeKaO SA po kase, byłem trzeci, wziąłem i odpłynąłem w siną dal mysląc o
    ciezkim losie kilkudziesieciu osoba stojacych obok w kolejce do
    bankomatu PKO BP.
    ---

  • 42. Data: 2004-04-18 19:23:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    czeslaw <n...@d...slp.pl> wrote:
> [...]
    > automatu PeKaO SA po kase, byłem trzeci, wziąłem i odpłynąłem w siną
    > dal mysląc o ciezkim losie kilkudziesieciu osoba stojacych obok w

    No tych bankomatow PKO BP ma jednak sporo - powie Ci to kazdy, kto korzysta
    z Inteligo :P

    http://www.PRnews.pl

  • 43. Data: 2004-04-18 19:57:49
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > No takie ploty od dawna kraza :)

    Btw Prezes Pkobp powiedział ostatnio w wywiadzie, że "pierwsze oddziały zaczną
    działać w nowym systemie na początku przyszłego roku...". Hehe, wtedy to już
    napewno otworze sobie konto w oddziale z altamirą ;D

  • 44. Data: 2004-04-19 06:44:29
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    z...@p...onet.pl wrote:

    > Nie uważasz za słuszne poczekać, poczytać TOiP, zaznajomić się z systemem, a
    > dopiero POTEM zastanowić się, czy warto.
    >
    > Jak znam ten bank, wątpię by oferta była interesująca ;)

    Ja znam tez ten bank i maja kilka interesujacych ofert, szczegolnie
    kredytowych :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 45. Data: 2004-04-19 18:12:59
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > On Sun, 18 Apr 2004 16:47:01 +0200, Piotr Grzegorz Skowroński

    > Ja również. Tylko musi być prywatny.

    100% racji :-)
    pozdrawiam,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 46. Data: 2004-04-19 18:57:39
    Od: z...@p...onet.pl

    > Ja znam tez ten bank i maja kilka interesujacych ofert, szczegolnie
    > kredytowych :-)

    Zakładam, że masz rację pisząc o ofertach KREDYTOWYCH :)

    Mnie z zasady nie interesują kredyty, natomiast w pierwszej kolejności
    sprawdzam TOiP i jakość systemu, gdy spotykam się z nowym konkurentem w
    bankowości 'internetowej'.

  • 47. Data: 2004-04-20 10:40:42
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <4...@n...home.net.pl>, s...@S...PRECZpoczta.fm
    says...
    W watku <4...@n...home.net.pl>, s...@S...PRECZpoczta.fm
    piszesz...

    |Owszem, różnią się. Nie tylko w tym zresztą.
    |Kiedyś o PKO BP nie chciałem słyszeć i miałem konto w Pekao SA. Teraz
    |wszystkie znaki na niebie i ziemi zwiastują, że szykuje mi się nowy ROR.

    Masz tutaj http://www.fkn.pl/news/id__14469/ jakosc PKO BP. W 2004 roku
    ten super bank wprowadza we wszytkich oddzialach obsluge przez interent.
    Gdyby to nie bylo smieszne to bym zaplakal. Czysty Monty Python!

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 48. Data: 2004-04-20 11:03:10
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Poke wrote:

    > Masz tutaj http://www.fkn.pl/news/id__14469/ jakosc PKO BP. W 2004 roku
    > ten super bank wprowadza we wszytkich oddzialach obsluge przez interent.
    > Gdyby to nie bylo smieszne to bym zaplakal. Czysty Monty Python!

    no tak tylko e-PKo chyba wprowadzili duzo duzo wczesniej nieprawdaz??

  • 49. Data: 2004-04-20 11:21:53
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c6300e$phd$1@wulkan.npnet.org>, gideon@[NO_SPAM]npnet.org
    says...
    W watku <c6300e$phd$1@wulkan.npnet.org>, gideon@[NO_SPAM]npnet.org
    piszesz...

    |no tak tylko e-PKo chyba wprowadzili duzo duzo wczesniej nieprawdaz??

    Gdynia - 300 tys mieszkancow, wiekszosc oddzialow nie ma dostepu do
    internetu. PKO BP jako jedyne (no moze jeszcze SA ma takie "cuda" ale
    nie sprawdzalem bo w ogole nie mam z nimi do czynienia) nie sprawdza
    imienia i nazwiska wlasciciela konta tylko nr konta. Czyli jak sie
    pomylisz o jedna cyferke to pojdzie do pana X bez znaczenia co wpisales
    w polach imie i nazwisko. No Monty Python w najczystszej postaci.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 50. Data: 2004-04-20 11:35:14
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > pomylisz o jedna cyferke to pojdzie do pana X bez znaczenia co wpisales
    > w polach imie i nazwisko. No Monty Python w najczystszej postaci.

    Nie tylko PKO BP nie sprawdza. Całkiem oficjalnie nie robi tego chocby
    Raiffeisen. Ale po to wymyślono NRB / IBAN, żeby się nie dało ot tak ,
    pomylic cyferki.

    > Monty Python w najczystszej postaci.

    Jestem fanem Monty'ego, ale chyba nadużywasz nieco....
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....