  • 1. Data: 2004-04-15 18:58:45
    Temat: Lukas obdzwania byłych klientów :)
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witam!

    Swego czasu zlikwidowałem konto w Lukasie i dzisiaj małe zaskoczenie.
    Telefon z Lukasa z prośbą o wyrażenie swojej opinii na temat Lukasa i
    podanie powodów rezygnacji z prowadzenia konta. Jak mi wyjaśniono, Lukas
    chce poznać moje zdanie na temat systemu. Trochę nawrzucałem, ale grzecznie
    ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*