  • 1. Data: 2004-04-15 18:25:11
    Temat: RE: nietypowy bankomat - to wyglada podejrzanie i niebezpiecznie !!!
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:MPG.1ae0bd4c6056bb9a9897b5@news.task.gda.pl...

    > To oczywiste. Weryfikacja PINu następuje razem z autoryzacją
    > transakcji.

    Ale przy sprawdzeniu salda juz autoryzacja musi byc. Wiec nie jest
    normalne,
    ze podal saldo przy zlym PINie.
    No chyba, ze PKO BP tak ma ;).

    WF

  • 2. Data: 2004-04-15 20:16:28
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Frabinski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    .lfi.com.pl...

    > Ale przy sprawdzeniu salda juz autoryzacja musi byc. Wiec nie jest
    > normalne,
    > ze podal saldo przy zlym PINie.

    Chyba się nie zrozumieliśmy. :-)
    Nigdzie nie sugerowałem, że normalne jest podawanie salda z błędnym PINem.
    Chodziło mi o same 'wpuszczanie' do menu.

    > No chyba, ze PKO BP tak ma ;).

    Ja bym raczej sądził, że o Pekao SA chodzi. Sprawdzałem w wyszukiwarkach i
    oba banki mają oddziały na Zwycięzców w stolycy. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-04-16 05:35:16
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    wedlug mnie to byl dobry pin, takie cuda to sie nie zdarzaja

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c5mqj3$2qh$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2004-04-16 08:03:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Rafal wrote:
    > wedlug mnie to byl dobry pin, takie cuda to sie nie zdarzaja

    Sam widzialem na niemieckiej TV reportaz 8-9 lat temu jak reporter bral kolejno
    pare kart i w bankomacie CITI wyplacal podajac zawsze ten sam PIN. Okazało się
    że przez parę tygodni ta sieć bankomatów miała taki feler - bankomaty udawały że
    PIN jest OK i praces przebiegał dalej.

    Od tego czasu "uwierzyłem w cuda" :-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-04-20 07:14:55
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Chyba się nie zrozumieliśmy. :-)
    > Nigdzie nie sugerowałem, że normalne jest podawanie salda z błędnym
    PINem.
    > Chodziło mi o same 'wpuszczanie' do menu.

    Ma, wpuści cię, ale forsy nie wypłaci. A salda w ogóle nie można
    podglądać na maszynach tego banku. Na bele-jaki pin to jedynie kopertę
    depozytową możesz sobie pobrać.

    > Ja bym raczej sądził, że o Pekao SA chodzi. Sprawdzałem w
    wyszukiwarkach i
    > oba banki mają oddziały na Zwycięzców w stolycy. :-)

    Tego nie wiem, obchodzę szerokim łukiem ten bank i jego bankomaty.

    Grzexs